Jalan-jalan

2.2K 63 1
                                    

Masih aku ingat betapa mudah sekali pak Tam mengizinkan aku membawa mak Non ke KL untuk seminggu. Kononnya untuk mak Non bertemu abang dan kakak iparnya, namun hakikatnya mak Non memilih untuk menghabiskan masa sepanjang dia di KL berdua bersama ku lantaran aku yang masih lagi bercuti boleh membawanya berjalan-jalan. Trick yang aku gunakan untuk mendapat persetujuan pak Tam mudah saja, aku tawarkan dia RM200 untuk dia berjoli sepanjang ketiadaan isterinya. Laju saja dia mengizinkan.

Pada hari pertama bersama ku, kami hanya berehat di rumah ku yang sederhana. Tanpa mengecewakan ku, mak Non seharian berkain batik dan berbaju t-shirt yang sendat tanpa bercoli. Bayangkan betapa bernafsunya aku menghadap tubuh berisinya yang seksi sebegitu. Berdua bersamanya yang sepanjang waktu teteknya yang besar melayut di dalam bajunya memantul di depan mata. Setiap waktu bontot besarnya yang tonggek itu melenggok dalam kain batiknya.

Puas aku memeluk tubuhnya sewaktu dia membuatkan air untuk ku di dapur. Dengan romantis ku kucup pipi serta tengkuknya. Melentik-lentik bontot tonggek mak Non ku usap sambil ku biarkan batang ku keras terpacak di dalam seluar menekan pinggulnya. Tetapi sebaik aku tekan batang ku ke belahan bontotnya, mak Non segera lari dari ku sambil ketawa kecil.

Pada malam hari pertama itu, kami makan berdua di rumah dengan mak Non mensajikan lauk kampung yang dimasak olehnya. Lazat sungguh aku menikmatinya. Malah yang paling lazat adalah tubuh gempal mak Non yang aku idamkan itu memakai baju t-shirt sendat yang besar bukaan kolarnya. Hinggakan perhatian ku sewaktu makan bukanlah kepada nasi di dalam pinggan, sebaliknya kepada alur teteknya yang terdedah di depan ku.

Aku dapat merasakan mak Non menggoda ku. Seakan mak Non suka aku bernafsu kepada dirinya. Dia sering tersenyum sendiri kerana setiap masa aku bernafsu memerhatikannya. Namun yang aku musykil adalah, setiap kali aku terlalu geram dan ingin memulakan langkah melunaskan keghairahan aku kepadanya dengan melakukan hubungan tubuh, mak Non seperti biasa menolaknya.

Sebelum aku naik ke bilik untuk berehat kerana penat memandu, aku singgah ke bilik mak Non kerana pintunya terbuka. Aku lihat mak Non sedang berdiri memegang pakaiannya dengan menggayakan di depan tubuhnya di depan cermin.

"Nak buat pakai jalan-jalan esok ke?" Tanya ku.

"Iye.. ok tak mak Non pakai blouse ni?" Tanya mak Non.

Aku lantas hampiri dia dan merapati tubuhnya dari belakang, dan melihat dirinya di cermin besar depan kami yang memegang blouse merah itu.

"Ok.. nampak simple... nak pakai dengan apa tu?" Tanya ku.

"Dengan seluar slack hitam... ok kan? Tak seksikan?" Tanya mak Non.

"Ok... cantik.. tapi kalau seksi pun apa salahnya..." kata ku dan ku kucup kepalanya.

Mak Non tersenyum dan terus memegang tangan ku yang mula menjalar mengusap perut buncitnya.

"Boleh ke... mak Non pakai seksi?" Tanya mak Non.

"Sebenarnya setiap hari mak Non seksi depan saya.." kata ku dan mengeratkan pelukan ke tubuhnya.

"Kat rumah tu takpe.. depan anak sedara sendiri... maksud mak Non... pakai seksi kat luar... boleh ke?" Tanya mak Non.

"Mestilah boleh.. saya akan balut tubuh sedap makcik kesayangan ni dengan pakaian yang boleh buat semua lelaki geram.." kata ku dan terus mengucup bahunya.

Mak Non tersenyum memandang aku melalui pantulan cermin besar di depannya.

"Fendi belikanlah yang seksi untuk mak Non..." kata mak Non sambil melentikkan bontotnya menekan batang ku.

"Boleh... mak Non nak seksi yang camne?" Tanya ku pula.

"Tak kisah.. yang Fendi suka... boleh? Tanya mak Non.

Antara 2 HatiWhere stories live. Discover now