Pulang

1.9K 56 0
                                    

Berbau air mani. Itulah aroma tubuh mak Non selama beberapa hari dia tinggal bersama ku. Setiap hari menggoncang batang ku demi memuaskan nafsu ku yang sentiasa bersyahwat kepadanya. Tiada tempat lain yang ku jadikan sasaran air mani ku melainkan tubuhnya semata. Kerana itulah tubuh mak Non sentiasa berbau air mani ku kerana kerap sekali air mani ku menodai pakaiannya. Jika tidak di pehanya atau pun bontotnya, teteknya juga menjadi sasaran ku membuang air mani.

“Mak Non.. Dah beberapa hari ni kita tinggal bersama, mak Non ok ke kena pancut saya selalu?” Bisik ku.

“Ok je... setakat lancapkan bukan sumbang mahram pun..” jawab mak Non dengan nada perlahan.

“Cuma kalau nak mak Non lancapkan guna mulut, memang tak bolehlah selalu... sebab... walau pun lancapkan je, tapikan dah masuk tubuh mak Non juga tu... dah hampir kepada zinalah... jadi... mak Non harap Fendi faham kenapa kadang-kadang mak Non menolak kalau Fendi minta mak Non hisap..” jawabnya dengan perlahan.

“Saya faham... asalkan mak Non tetap sayangkan saya...” balas ku.

“Mati pun mak Non sanggup untuk anak sedara kesayangan mak Non ni...” balas mak Non pula sambil merangkul pinggang ku.

Aku lihat seorang wanita yang sudah agak berumur berjalan melintasi kami yang sedang berdiri menunggu giliran untuk dikaunter pembayaran pasaraya itu. Dia memandang mak Non dengan riak wajahnya yang menjengkelkan.

“Mak Non nampak makcik baju biru tu?” Tanya ku.

“Perasan... lantaklah dia.. tengok-tengok orang macam suci sangat dia tu..” jawab mak Non.

Aku cium kepala mak Non yang licin dengan tudung satinnya. Berbau air mani kering. Aku jarakkan wajah ku dari kepalanya, memang benar terdapat tompokan air mani kering berbekas pada tudung di atas kepalanya. Ternyata mak Non tidak kisah memakai tudung yang dipakai semalamnya

Mak Non langsung tidak menolak setiap kali aku bernafsu dan ingin dilancapkan olehnya. Dia gembira melancapkan aku sambil mendengar luahan-luahan keberahian aku terhadapnya. Malah kekerapan mak Non menggoncang batang zakar ku yang keras bernafsu serta saban hari bergelumang dengan lendir air mani ku serta baunya membuatkan mak Non semakin manja kepada ku. Dia tidak lagi menepis tangan ku yang meramas teteknya. Malah mak Non turut membenarkan aku menghisap teteknya sambil melancapkan ku.

Aku tahu, sandiwara keimanan makcik ku itu bakal berakhir. Perlakuan sumbang kami walau pun hanya melakukan onani hakikatnya semakin hari semakin parah. Dari melarat hingga boleh menghisap teteknya, mak Non tidak kisah bergelumang dengan nafsu melancapkan ku hingga kami sama-sama telanjang. Berpelukan di sofa sambil berkucupan, sedang tangannya tidak henti merocoh batang ku. Aku tahu mak Non sebenarnya bernafsu. Jika tidak, masakan dia hanyut dalam asmara kami hingga rela kain batiknya terburai dan akhirnya sama-sama telanjang tanpa seurat benang sambil menggoncang batang ku.

Perlakuan kami yang semakin melampau tidak berhenti di situ. Kami turut mandi telanjang bersama sambil berpelukan dalam nafsu sewaktu bercuti di PD. Batang keras ku bagaikan mainan yang menjadi keutamaan hidupnya. Digoncang dalam perasaan nafsu menggunakan mulutnya yang sama-sama ghairah dirasuki nafsu hingga air mani ku memancut ke dalam mulutnya.

Aku sedar, mak Non semakin lupa dirinya adalah makcik kandung ku. Keseronokan melancapkan batang anak saudara sendiri hingga memancutkan air mani telah membuatkan mak Non rela ku perlakukan apa saja demi nafsu. Asalkan tidak melibatkan persetubuhan yang menyatukan alat kelamin kami. Kerana itulah dia rela melancapkan ku walau di mana saja yang aku mahukan. Walau pun sehingga tubuh gemuknya itu jelas dibasahi air mani ku pada pakaiannya sewaktu kami makan di luar bersama.

Semua itu adalah petanda kesanggupan dirinya menjadi penyedap nafsu anak saudaranya sendiri. Bukti betapa dirinya tidaklah sealim mana. Hanya drama keimanan yang hakikatnya dilakonkan demi menutup realiti hidupnya yang bergelumang dengan persundalan dalam watak seorang surirumah sepenuh masa yang taat kepada suami. Sedangkan aku ini adalah saksi hidup yang melihat bagaimana makcik kandung ku itu ghairah melakukan hubungan seks luar tabie bersama rakan suaminya, demi ketaatan yang membuta tuli kepada suaminya yang jelas sekali setannya.

Antara 2 HatiWhere stories live. Discover now