Pengantin

2K 46 0
                                    

Aku sedar, semakin lama aku bertahan semakin teruk hubungan cinta antara aku dan makcik ku. Dari jual mahal, sampailah ke tahap ketagih ingin bersetubuh. Lis pula yang bakal menjadi isteri ku tidak sudah-sudah menaikkan nafsu ku dengan menceritakan keseksian maknya kepada ku sewaktu kami bersama.

"Abang... kalau masa majlis tu nanti mak pakai baju kurung yang baju dengan kainnya satin mesti lagi cantikkan bang.... mesti abang geram..." kata Lis sewaktu kami berbual di telefon.

Begitulah caranya bakal isteri ku menguatkan ikatan pertunangan kami agar berjaya ke jinjang pelamin. Dia mempergunakan maknya sendiri agar perasaan ku kuat ingin mengahwininya demi cinta terlarang antara aku dan maknya.

"Harap abang dapat usahakan kita kawin cepat bang.. bukan apa, hari tu Lis balik kerja nampak dua jenis puntung rokok yang berbeza kat laman rumah.. Lis tak suspect orang lain bang.. Lis syak si Rashid dengan Mijal tu buat threesome dengan mak... please bang... kesian mak.. better dia jadi milik abang kot, dari jadi bini bapak Lis..." kata Lis.

Aku faham perasaan Lis. Anak mana yang sanggup menanggung perasannya yang tahu maknya menyundal dengan lelaki lain bertaraf kutu berahak kampung tu. Lis bukanlah seorang anak yang bengap dan sanggup maknya diperlakukan sebegitu rupa. Dia sedar maknya cuma seorang perempuan yang bodoh dan lurus. Maka dia lebih percaya akulah satu-satunya lelaki yang dapat menjaga maknya dengan baik dan membawanya pergi jauh dari kampung itu.

Setelah perbincangan dibuat dengan ibu bapa ku. Maka persetujuan pun dicapai. Aku dan Lis pun diijab kabulkan sebagai suami isteri selepas hanya 3 bulan mengikat pertunangan. Tiada sebarang majlis di bahagian keluarga ku. Cukup sekadar kenduri doa selamat dengan menjemput jiran-jiran serta saudara mara untuk meraikan perkahwinan kami.

Di bahagian Lis pula, seperti biasa adanya majlis persandingan dan juga majlis pernikahan pada hari yang sama. Pada pagi hari kami bernikah. Tengaharinya pula kami bersanding.

Pada malam sebelum hari pernikahan, aku dan Lis bersetubuh di dalam kereta, selepas pulang dari pekan mengambil kek perkahwinan kami. Telah ku setubuhi lubang dubur Lis yang masih dara itu, demi menurut kehendaknya yang ingin mencuba dan merasai sendiri apa yang maknya rasa.

Menjerit melolong Lis di dalam kereta ku kerana kesakitan. Meronta-ronta Lis meminta aku berhenti meliwatnya kerana tidak tertanggung rasa sakitnya. Terkoyak lubang dubur Lis dan demi kasihan kepadanya aku berhenti meliwatnya dan pulang ke rumah.

Namun harapan ku untuk sembunyi-sembunyi menyetubuhi makcik ku agak sukar pada malam itu kerana ramai saudara mara yang menginap di rumah pusaka itu membantu urusan perkahwinan kami.

Sekitar pukul 2 pagi sudah ramai saudara mara yang sudah tidur. Lampu juga sudah dimatikan di kebanyakan bahagian rumah. Melihatkan pak Tam masih belum pulang dari berjudi, aku menyelinap masuk ke dalam bilik mak Non. Ternyata kelibatnya tiada di situ. Lalu aku dapatkan Lis dan aku katakan kepadanya bahawa maknya tidak ku jumpai. Lis tahu, pasti maknya sedang melakukan sesuatu bersama salah seorang sanak saudaranya dan yang terlintas di fikiran kami adalah, Syafiq.

Kami berdua bersama-sama mencari mak Non dan memang rezeki kami menemui mak Non bersama Syafiq yang membenarkan tekaan kami. Dalam gelap kami melihat samar-samar dua tubuh sedang bersatu di dalam bilik air. Kami berdua yang memanjat dinding bilik air melihat mak Non sedang menonggeng di atas lantai dengan kain batiknya yang tersingkap ke pinggang. Mendedahkan bontot besarnya membulat dan berdenyut diliwat anak saudara kandungnya sendiri iaitu sepupu ku, Syafiq.

Aku tahu Lis marah melihat Syafiq meliwat maknya. Lalu aku ajak Lis untuk beredar. Lis meluahkan kekecewaan melihat maknya masih lagi menurut permintaan Syafiq untuk menjadi penyedap batangnya.

"Sabar Lis... kita sendiri pun fahamkan yang mak Lis tu... bodoh.. minta maaf sebab abang cakap macam ni.." kata ku sebaik kami masuk ke dalam kereta.

"Memang.. memang mak tu bodoh.. cuma abang je yang dapat jaga perempuan bodoh macam tu.. tapi.. ishh.. geram betul tadi.. rasa macam nak ketuk je pintu bilik air tu.. ishh!" Lis menyuarakan rasa tidak puas hatinya.

Antara 2 HatiWhere stories live. Discover now