Bölüm 1

1.5K 14 7
                                    

Sadece sınıftaki erkeklerin ilişkilerini ileri götürmek amacıyla yazıyorum. 
Bu arada taekook'a fic yazdım okursanız sevinirim.

İyi okumalar🐾

**
Ercan'dan;

"Oğlum hadi uyan okula geç kalıcaksın"
"Tamam baba kalktım"

Yine berbat birgün okula gitmem gerekiyor. Hızlıca elimi yüzümü yıkadım ve hazırlanıp evden çıktım. Okula doğru yürürken Maruf hayvanı sırtıma atladı. Onu hemen ittim. Havadan sudan konuştuk. Birden konuyu Ahmet'e bağladı. Onun adını bile duyunca içimde bilmediğim bir hiss anlatamadığım birşeyler oluyor. Biraz ondan bahsetikten sonra konuyu değiştirdi.

Maruf: Bugün okul çıkışı bara gidicez gelicek misin?

Ahmet'in gelip gelmeyeceğini merak edip sordum.

Ercan: Kimler gelicek?

Maruf: Miran, Ayşegül, Koçer, Ozan, Merve dershaneden birkaç kız ve ben

Onun adını söyleyeceğini umut ederken onun adını söylemediği için hayal kırıklığına uğradım. Ve o gitmese benim ne işim vardı ki orada.

Ercan: Hayır, ben gelmicem hem yarın beden dersi var içki falan içmem futbol oynayamam biliyorsun hassas birisiyim.

Derken Ahmet'i gördük. Maruf ona seslendi. Fakat kulağında kulaklık olduğu için bizi duymadı.

Yandan yüzü çok güzel görünüyor bebek gibi, diye mırıldandım.

Maruf: Ne dedin.

Ercan: Yok bişi okula geldik zaten içeri girelim.

Sınıfa geldik. Ders ingilizceydi yani Beril hocanın dersi. Hoca pek dersi takmadığı için rahatık. Bizim gurup askılığın olduğu tarafta toplandı. Herkes bu gün okul çıkışında barda kızlarla neler yapacaklarını konuşurken bende onun Ahmet'imin güzel gözlerine dalmıştım. O kadar güzel kahverengi gözleri vardı ki dünyanın en güzel kahverengi gözlerine sahipti.

Zaman çok hızlı geçmişti. Son ders zili çalmıştı.

**
İlk bölüm sonu bence ilk defa yazmama rağmen güzel bir bölümdü. Diğer bölümde görüşürüz! 💋

(E'⁠3⁠)⁠♡⁠(⁠ε⁠'A)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin