Bölüm 21

54 5 4
                                    

-4 AY SONRA-

Göz açıp kapayana kadar olayların üzerinden tam 4 ay geçmişti. Bu süre hem Ahmet hemde Ercan için çok önemli değişliklikler getirmişti.

Onlar için en önemli olanı ise okularının bitmesi olmuştu ama daha çok Ercan için. Bu 4 ay içerisinde Ercan babasının yokluğunun farkındaydı hala babasını düşlüyor onunla geçirdiği zamanları hatırladıkça üzülüyordu. Fakat bunu ilk zamanlar ki gibi pek belli etmiyordu. Babasıyla yaşamaya alıştığı için evde yanlız kalması onu rahatsız ediyordu. Bu rahatsız edici durumu engellemek Ahmet'le evlenmeye karar vermişti. Hem lisenin bitmesi Ercan için Ahmet'le evlenmeyi kolaylaştıracağını düşünüyordu. Bu durumu Ahmet'le sohbetlerinde kaç kere dile getirsede Ahmet sürekli konuyu değiştiriyordu belki de konuyu değişitrme sebebi ailesiydi.

Ercan'ın tek isteği Ahmet'le evlenmekti. Babasından sonra onu kaybetme korkusu tüm bedenini sarmıştı.

Bu süre aynı zamanda Ahmet içinde farklıklar getirmişti. Ahmet'in annesi ve babası ona eskisi kadar karışmıyor baskı uygulamıyorlardı. Belki de bu davranşılarının değişme sebebi 18 yaşına girmesi olucaktı. Ahmet okulu başarıyla bitirmişti. Tatlin keyfini çıkarmaya çalışıyordu. Fakat ailesinin baskısından sonra Ercan'ın baskısı tutmuştu.
Onunla evlenmek istiyordu. Elbete Ahmet'e bunu istiyordum. Ama ailesi ne derdi ilişkilerini bu kadar ileri gideceğini düşünüyorlar mıydı?

Ahmet ailesine Ercan'la ilişkimi bahsetmiştim. Onlar bana saygı duyduklarımı söylemişlerdi. Ama bir yandan da bunun bir heves olduğunuda arda yüzüme vuruyorlardı. Daha ilişkimize tam alışmamılarken birde evlenmek kesinlikle izin vermezlerdi.
Ama bunu Ercan'a söylemeye dilim varmıyordu üzülmesini istemiyordum.

Ercan'ın anlatımıyla

Sıcak bir yaz tatli günüydü. Güneş epey bir kızgınlaşmıştı. Bu sıcak günde evde oturmak beni daha da bunaltıyordu. Ne yapıcaktım?

Acaba Ahmet ne yapıyordu? Onunla buluşabilirim evet. Arka cebimdeki telefonumu aldım ve Ahmet'i aradım.


"Alo Sevgilim"

"Efendim"

"Şey diyicektim evde oturmak beni çok bunaltı eminim sende bunalmışsındır bir şeyler yapalım mı çok sıkılıyorum"

"İçimi okudun iyi olur nerede buluşalım"

"Her zaman gittiğimiz Team Coffe de buluşalım"

"Tamam görüşürüz"

"Görüşürüz"

Ahmet telefonu kapatınca odaya gidip hazırlanmaya başladım. Üzerime siyah paraşüt kargo pantolon ve siyah bir tişört giydim. İnce zarif zincirimi boynuma, gümüş saatimi de sol bileğime takıp evden çıktım.

Söylediğim cafeye Ahmet'en önce gelmiştim. En iyisi bir masa ayarlatayım. Serin bir köşede masaya geçip oturdum.

"Efendim bir şey alır mısınız?"

"Soğuk bir su lütfen"

"Tamamdır"

Suyu sipariş verdikten birkaç dakika sonra garson masaya bırakıp gitti. 'Ahmet nerde kaldı ya' diye mırıldandım sessizce.

"Selam!"

"Sonunda sevgilim nerde kaldı"

"Anca çıktım evden neyse ee ne yapıyorsun"

"İyi şey aslında seninle konuşmak istediğim bir şey var ama sadece beni dinlemeni istiyorum"

"Peki anlat bakılım"

"Evlenelim lise bitti üniversitesi hâl edilmeyecek iş değil lütfen diğer verdin cevapları gibi hemen cevap verme düşün önce ailenle konuş her seferinde söylüyorum bir kere konuşsan"

"Bende çok istiyorum ama annemlere söyleyecek cesaret yok ama madem o kadar ısrar ediyorsun konuşucam söz"

Ahmet'in bu cümlesinden sonra teklifimi kabul etmiş gibi sevindim. Ailesiyle konuşması önemliydi benim için.

Ahmet'le biraz zaman geçirdikten sonra onu eve bıraktıp bende eve geçtim. Çok heyecanlıydım. Ahmet evde ailesiyle konuşunca ailesinin cevabı tepkisi ne olucak çok merak ediyorum.

Kendimi odama yatağıma attım. Uyumak istiyordum ama bir yandan sıcaktan uyuyamıyorudum diğeri yandan ise heyecandan...

Umarım ailesi olumlu şeyler söyler evlenmemize engel olmazlardı.
______________________________

Uzun zaman sonra merhaba
Yazıcak fırsatın olmuyordu.

Aslında bu bölümü final yapıcaktım ama ne yazık ki yaklaşık 3 bin kelimelik bölümü sildim. Nasıl olduğunu anlamadım neyse önemli değil hem final yapmaktan vazgeçtim neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler 🐰🩰🎀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

(E'⁠3⁠)⁠♡⁠(⁠ε⁠'A)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin