Bir günde 4 bölüm yazdı len ama eğlenceli diye ehehe
İyi okumalar💗**
Ercan'dan:
"Bu sesde ne ya.."
*iphone alarım sesi*Yine okula geç kalmıştım. Allah'tan ilk iki ders bedendi. Derken maçı kaçıracağım aklıma geldi hemen elimi yüzümü yıkayıp hazlırlanıp evden çıktım.
Okula girdiğimde herkes giyinmek için alt kata soyunma odasına iniyordu.
Bende yanımda getirdiğim spor kyafetlerimi alıp soyunma odasına girmek için aşağı indim. 3. soyunma kabinine girdim. Fakat kapıyı açar açmaz Ahmet'i yarı çıplak bir şekilde giyinirken gördüm.
Ahmet şaşırarak:
Kör müsün olm amına ya kapat kapıyı çık dışarı, dediYüzü kıpkırmızı olmuştu. Hâlâ çıkmam için söyleniyordu fakat ben öylece onun narin vücuduna bakıyordum. Dayanamayıp 3. kabinin kapısını kapatım. Ahmet beni tek kaşını kaldırmış şaşkınlıkla izliyordu. Onu duvarla arama aldım. Ve dudaklarımı dudaklarına değdirdim. Bana karşılık vermeyince alt dudağını ısırıp, emdim.
Ahmet'en:
Ercan alt dudağımı ısırınca karşılık vermek zorunda kaldım. Aslında hoşuma gitmiyor değildi. Ondan hoşlanıyordum. Belkide çok ağışıktım. Beni yumuşak dudaklarıyla öyle güzel öpüyordu ki bu anın hiç son bulmasını istemiyordum.Dudaklarını dudaklarımdan ayırınca nefesimizin düzene girmesi için biraz bekledik.
**
Dayanamayıp yeni bölüm yazdım. İlk öpüşme diğer bölümde biraz daha ileri gitsinler. Hadi görüşürüz! (・∀・)