Bölüm 5

586 12 10
                                    

Yeni gün ve yeni bölüm iyi okumalar🦋

**
Ahmet'en;
Nefesimiz düzene girdiğinde Ercan'a baktım. Bana bakıp sırıtıyordu. Utanmıştım. Hâlâ buna inanamıyordum.

Ercan: Sevgilim beraber giyinelim mi?

Ahmet: Sevgilim mi?

Ercan: Sevgili değil miyiz?
Diyerek alt dudağını yukarı doğru kıvırdı.

Ahmet: Şey yani ilk defa böyle diyince neyse tabiki sevgiliyiz, sevgilim. Dedim. Gülümseyerek bana baktı. Nefesini hâlâ yüzümde hissediyorum. Dudağıma eğilip minik bir buse bıraktı. Arkada hocanın sesi geldiği için hemem giyinmeye başladık. Kabinden çıkınca Miran piçi bize bakıp "ooo" diye bağırdı. Herkesin dikkatini üzerimize çekmişti.

Mercan, Meni ve Narin bize gülerek bakıyorlardı. Mercan bana göz kırptı ve Narin'le Meni'nin kulağına birşeyler fısıldadı. Hep beraber güldüler. Sanırım anlamışlardı. Arkada hocanın sesi tekrardan gelince hemen spor salonuna doğru yürümeye başladık.

Maç başlamıştı. Ercan'la rakiptik. Bana bakıp gülümsüyordu, onunla sürekli göz göze geliyorduk. Rekabetli bir maç bitmişti. Maç 14/11 bitmişti. Biz kazanmıştık. Ercan yanıma geldi ve kulağıma eğilerek "akşam benimle gel, bunu acısını senden çıkarıcam" dedi ve pis pis sırıtı. Ona baktım sanırım çok ciddiydi. Biraz(?) korkmuştum.

Ercan yanımdan ayrılınca bende kıyafetlerimi alıp soyunma kabinine gittim. Üstümü giyindim. Dışarı çıktığımda Ercan'ın beni beklediğini gördüm. Onun yanına doğru birkaç adım attım.

Ercan: Ee hadi gidelim, dedi.

Ahmet: Olmaz annemlere söylemedim, dedim.

Ercan: Merak etme sevgilim ben annene bir projemiz olduğunu ve üzerinde geç saatlere kadar çalışacağımız söyledim.

Annemin izini verdiğine hâlâ şaşkınım çünkü bir yerde kalmam pek izin vermezdi. Ercan'ın motoru vardı ama genellikle getirmezdi. Onun motoruna doğru yürürken Meni, Mercan ve Narin yanımıza geldi.

Narin: Çiftimiz ne de yakışıyorlar ya, dedi ve hep beraber güldüler. Ercan'a döndüm oda gülümsüyordu.

Ahmet: Şey biz...
derken Ercan sözümü kesip;

Ercan: Biz sevgiliyiz, dedi.
Untanmıştım. Sanırım bu durma alışmalıydım.

Meni: Ee o zaman biz gidelim siz yanlız bir yerlere gidersiniz ne bilim baş başa falan.

Mercan: Evet evet biz gidelim yarın okulda görüşürüz çocuklar.

Ercan'la aynı anda "görüşürüz" dedik ve motora bindik. Nereye gittiğimizi bilmiyordum. Evine gidemezdik çünkü ailesi vardı. Gidince görürüm diye bekledim. Yol boyunca hiç konuşmadık. Motoru çok hızlı sürüyordu. Korktum ve elimi onun belinde birleştirdim.

Yolun sonuna gelmiştik. Adı "Taesin" olan bir otelin önünde durduk. Ben bahçede beklemeye başladım oda mototu bir köşeye bırakmaya gitti.

**
Mercan kısa dediği için biraz uzun yazdım (370) kelime. Eğlenceli yerde kesmeyi seviyorum. Diger bölüm bugün gelir. Görüşürüz!!💫

(E'⁠3⁠)⁠♡⁠(⁠ε⁠'A)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin