Yeni bölümle yine ben bu arada bayramınız kutlu olsun⭐ ~ 600 kişi okumuş teşekürler♡ ~ iyi okumalar😙🥂
(oy verirseniz sevinirim)<3***
Ahmet'en;
Birisini teselli etmekte pek iyi olduğum söylenemez bu yüzden ne yapacağımı bilmiyordum. Sanırım ağlaması onu rahatlatıcaktı. Kısık bir sesle "ağla, içini dök" dedim. Bunu dememle beraber ağlaması şiddetlendi. Bir süre ağladıktan omuzumda uyuya kalmıştı. Doktorun ameliyathaneden çıkıp haber vermesini beklemeye başladım. Birden birşey oldu. Hemşireler sürekli bir yerlere koşuyordu. Birşeyler getirip, götürüyorlardı. İçime bir endişe girmişti. İyi ki de Ercan uyumuştu. Yoksa endişilenirdi.*1 saat sonra*
Doktordan hâlâ bir haber yoktu. Ercan'da 1 saatir uyuyordu. Çok korkuyordum ya birşey olursa ya annesi gibi babasını sa kaybederse o zaman ne yapardı, yapardık. Doktor ameliyathaneden çıktı. Ercan'ın kafasını diğer tarafa yaptırdım ve ayağa kalktım.
"Doktor bey durumu nasıl?" dedim. Doktor konuşmaya başlamadan önce boğazını temizledi. "başınız sağolsun, hastayı kurtaramadık kafasına çok büyük bir darbe almış" doktorun söylediği cümle ile şok olmuştum. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bunu Ercan'a nasıl söylerdim. O an doktora hiç birşey diyemedim. Doktor yanımdan ayrılınca sol gözümden bir damla gözyaşı aktı. Ercan'ın babasını pek tanımıyordum ama Ercan için üzülmüştüm. O ne yapardı ne diyicektim ona. Ercan'a döndüm hâlâ masum masum uyuyordu. Ercan'ın yanına oturdum, kafasını omuzuma yasladım ve sessizce ağladım.
Yaklaşık 15 dk. sonra Ercan yavaş yavaş uyanmaya başladı. Korkuyordum. Gözlerini araladı ve etrafa baktı. Hastaneye göz gezdirdi. Bir süre göz gezdirdikten sonra hemen ayağı kalktı. ve bana döndü.
"Ne oldu doktor çıktı mı ne dedi iyi değil mi cevap versene CEVAP VER NE OLDU" Bir ana bağırınca bende zorda olsa kalktım. Gücüm kalmamıştı ona açıklama yapıcak hâlde değildim.
"AHMET CEVAP VERİCEK MİSİN YOKSA BEN DOKTORUN YANINA MI GİDEYİM" çok fazla bağırıyordu. "Bağırma burası hastane sesini kıs lütfen söylicem" bir kaç saniye duraksadım ve devam ettim. "B-babanı k-kaybettik" dediğim an şok olmuştum. Yüzündeki küçük umut sönmüştü. Kendini tamamen yere bıraktı. Bağırmıyordu, sadece şok içinde ağlıyoru. Hemen yanına oturdum.Bana baktı. "Yalan mı söylüyorsun babam ölmez bir araba kazasında ölmez o güçlü değil mi" ona sıkıca sarıldım. "üzgünüm sevgilim keşke yalan söyleseydim keşke"
Ercan'dan;
Babamın ölüm haberi beni derinden parçalamıştı. Annemin ölmesiyle zaten acı çekiyordum şimdi acım ikiye katlandı. Ne yapacaktım bilmiyorum.Ahmet bana sarılınca bende ona sarıldım. Ondan ayrıldım ayağa kalktım babamı son kez görmek için. Fakat ayağa kalktığım gibi gözüm karamaya başladı ve yere yığıldım. Hatırladığım en son şey Ahmet'in baş ucumda bana "Sevgilim ne oldu iyi misin uyan lütfen" demesiydi.
***
Üzüldüm ya ben niye böyle birşey yazdım gerçek bile olmasa yazdığımda üzüldüm çabucak bu bölümle bitsin isitiyorum. Öptüm muahh görüşürüz!💗😽⭐ (:Az yazdım 425 kelime az oldu sankii(!)