sekizinci bölüm

222 25 12
                                    

(evet fazla geç geldi bilmiyorum ya. Nerde kaldığımı bile bilmiyom üşendim bakmaya...baktım geldim...fazla romantik yapmışım la ama neyse kiii gerçek kişiliklere göre bir x reader kitapları yazacam))

(Y/N)

Sabah uyanırken yataktan çıkamadım...onca zaman onca şey bedenimi tüketmiş ve enerjim hiç kalmamış gibiydi. Başım ağrıdan iflas ederken ışığın odaya girmemesi için perdeleri kapatmıştım uzun zamandır karanlığa alışık gözlerim yanarken yaşlanıyordu...ne yemek yemek ne de bir şeylere ihtiyaç duyarken yatağıma hapsoldum. Tekrar uyumak yerine ağrılar içinde yataktan kalkarken evde amaçsızca dolaşıyordum...

(Toby)

"Ne o? Tatlı sevgilin daha çıtır adamlara mı kaçtı?"

Evden çıkmadan önce sikik heriflerin dediği şeylerden sadece birisiydi...neden bu kadar öfkeyle doluydum? Orman yolda şehre inmek için ilerlerken yüzümü daha da gizliyordum. Bazen ne yapacağımı unutuyor ve bir süre yerimde duruyordum. Aklım başka şeylere gidiyordu, boşluğa karanlığa belki de hiçliğe ama düşünmeme engel oluyordu. Şehre giderken bir sağa bir sola doğru sallanırken kendimi toparlamam gerekiyordu...ormana en yakın bir markete giderken cebimdeki bazı buruş paralara ve demir paralara baktım...eh bir kaç şey için yeterli olabilirdi...markete doğru ilerlerken bir taksi beni neredeyse ezicekken küfrü basmıştım...adam pencereden özür dileyip park etmişti. İç çekerek markete girip raflar arası gezmeye başlamıştım...

(Ananı ya başım çok ağrıyor kaç gündür yazamadım bölümü kötü olursa diğer bölümlerde toparlarım üzgünüm şimdiden)

(Y/N)

Aptal taksi...bu adamın sarhoş olduğunu düşünmeye başlamıştım. Önünü göremeyen adamları neden ile alırlar ki? Taksiden inip ödeme yaptım, büyük markete doğru giderken iç çektim, evde o kadar şey olmuştu ki. Lavabo da duran bulaşıklar daha fazla durmaya devam ederse evde olmadığım zaman boyunca dolapta çürüyen malzemeler ve meyveler ile kokular birleşirse komşular cinayet ya da ceset ihbarı yapabilirdi...

Zorlu temizliğin ardından en azından yeni bir şeyler almak için gelmiştim. Meyve sebze reyonlarında gezerken daha fazla et reyonuna gitmem gerektiğini fark ettim...biraz fazla et yemem gerekiyordu çünkü çok fazla kilo kaybetmiştim bu da beni sağlıksız gösteriyordu...market arabası ile alışverişimi yapmaya devam ettim...

Almam gereken etlerin bölümünde bir adam gördüm...izin istiyerek kenara çekilmesini istedim.

"Pardon-"

Bunu söyler söylemez adam irkildi hızlı bir şekilde orda uzaklaşırken raflar arasında kayboldu.

"Ne dedim ki şimdi?"

Kendi kendime mırıldanırken anlamadım omuz silkerek alışverişime devam edecektim...

(Toby)

Ne işi var? Ne? Dur kafamı sikti olay!...raflarda gizlenirken onu izliyordum...beni tanıdı mı ki? Öyle görünmüyordu çünkü fazlasıyla rahat bir şekilde alışveriş yapıyordu...izlemeye devam ederken nedense fazlasıyla gergindim...hiç olmadığı kadar. Polise gitmiş miydi? Gittiyse beni tarif etmiş miydi? Kaldığı yeri söylediyse sıçma ihtimalimiz vardı...onu uzaktan izlerken midemde hafif bir bulantı hissi hissediyordum, iğrençti ama bir yandan bu hiç güzeldi...

Bütün alışveriş boyunca onu izlerken normal bir müşteri gibi davranmaya çalışıyordum kendiliğimce dolaşırken gözüm hep onun üzerindeydi...marketten çıksak bile eve yürüyerek gitmek istemiş gibi ağır poşetleri taşıyarak yürüyordu...bende çok uzakta olmadan arkasından ilerliyordum...

(Tesadüfü abarttım gibi ama aklıma bir bok gelmedi...akşam yeni bölümde daha iyisini yapmaya çalışıcam korkuyla kalın bakalım şimdilik)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Bilmiyorum..." (Ticci Toby X Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin