Hellüüu arkadaş şimdiden söylüyorum bu bölümde sex yazacağım o yüzden hassas olanlar sonraki bölümü beklesin ve yazdığım zaman devam etsin<33
Eve girdiğimizde ikimizde çok ıslanmıştık. Üstümü değiştirip havluyla oturma odasına geçip saçlarımı kurutmaya çalıştım. Ardından Min Yoongi geldi. Üstüne yine beyaz gömlek ve siyah pantolon giymişti. Adamın başka kıyafeti yoktu sanırım. Yanıma geldi. Televizyonu açtı. Bir film izlemeye başladı. Filmi adını bilmiyorum ve dikkatimide verememiştim.
Filmin 20 dakikası sonra benim yanıma yaklaştı. Birden beni kollarını altına aldı. Gülümsedi. "Saçların fazlasıyla ıslanmış anlaşılan Hoseok" dedi. Ona hafif bakarak "Evet öyle oldu Bay Min" dedim. Aniden kaşlarını çaktı. Tamam şimdi öleceğiz. Bu sefer Min Yoongi canımı alacaktı. "Hoseok benimle istediğin gibi konuşabilirsin 'Bay Min' demene gerek yok" dedi. Şaşırdım. Genelde herkes ona "Bay Min" diyordu. Bana bunu demesi cidden beni şaşırtmıştı. "Neden?" diye sordum. Gülümseyerek "Sen benim adamım değilsin. Sen benim sevdiğim erkeksin bana sadece 'Yoongi' de" dedi. Bunu demesini beklemezdim.
Birden beni kollarından ayırıp yanağımı öptü. Yoongi'nin bu davranışları hoşuma gidiyordu. Gülümsedim. Bunu yapmaya devam etmesini istiyordum çünkü fazlasıyla güzeldi. Ve isteğim oldu. Yoongi yanaklarımı öpüp duruyordu. Her öptükçe gülümsüyordum. O ise beni öptükce gülümsüyordu. Gülümsemesi çok güzeldi. Birden durdu. Neden durmuştu? Beni incelemeye başladı. Neden inceliyordu? Aniden beni kendi kucağına aldı. ONUN KUCAĞINDA OTURUYOR BULUNUYORUM. Onun kucağı fazlasıyla güzeldi. Hiç kalkmak istemiyordum. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Sonra dudaklarımı kendi dudaklarıyla birleştirdi. O lezzetli dudağını öpmeye başladım. Bu tadı fazlasıyla seviyorum. Öpüşmemiz yavaşça derinleşti. Sanki deliler gibi öpüşüyorduk. Dillerimiz birbirine çoktan kenetlenmişti.
Dudaklarımı ısırmaya başladı. Kısık sesle "Ah" diye inliyordum. Dudağımı ısırması fazlasıyla hoşuma gidiyordu. Dudaklarımı sanki koparacakmış gibi ısırıyordu. Birden dudağımda kan akınca kanlı alt dudağımı emmeye başladı. Sertçe bunları devam ederken birden eli belime getirdi. Elini kazağımın içine sokup belimi okşadı. Belimi okşaması fazlasıyla iyi hissettiriyordu. Bunu yapmaya devam ederken kazağımı çıkardı. Dudaklarımı serbest bırakıp boynuma yöneldi. Boynuma hafif öpücükler bırakmaya başladı. Tabikide bu da dakikalar sonra sertleşti. Boynumu sertçe ısırmaya başladı. Biraz hafif yüksek bir sesle yine "Ah" diye inledim. Bunun bitmesini istemiyorum.
Boynumdan yavaşça göğsüme doğru indi. Göğüs uçlarımı emmeye başladı. Bu beni tatmin ediyordu. "Ah~ b-biraz d-daha yap" dedim aniden. Bana bakarak gülümsedi ve göğüs uçlarını koparacakmış gibi ısırıp duruyordu. Sonrasında eşofmanımı çıkarırken bana bakarak "Merak etme bebeğim bu gece daha fazlasını yapacağım. Bu gece bizim gecemiz Hoseok" dedi. Adamın "bebeğim" demesi çok seksiydi. Yoongi bacaklarımı okşarken bir yandan karın kısmını ısırıyordu. Ona inlemeyle başka türlü konuşamıyor hale gelmiştim. Sonra bacağıma yöneldi. Bacağımı ısırıken onun saçlarını elimle gezdirdim. Çok güzel saçları vardı. Çok yumuşacıktı.
Bacaklarımı ısırdıktan sonra bana baktı. Elimi kendi vücuduna koydu. Ve gülümseyerek "Şu kıyafetlerden kurtulalım" dedi. Ona gülümseyerek onun gömleğini çıkardım. Sonra o beni kucağından indirip yere koyup oturdu. Ona yaklaştım ve onun önüne oturdum. Gülümseyerek "Ah neyi istediğini biliyorum. Aç şu pantolonu ve istediğini al güzel bebeğim" dedi. Onun dediği gibi hemen onun pantolonun düğmesini açıp fermuarını indirdim. Ve onun boxerını hafif çıkarıp onun penisini dışarıya çıkmasına sağladım. Onun penisini inceledim. Penisi büyüktü.
Onun penisini elime aldım. Onun penisini ileri geri hareketlerler yapmaya başladım. O bundan çok zevk oluyordu çünkü hafif hafif inliyordu. Yaptığım hareketi onun fazlasıyla tatmin ettiğini belliydi. Ona bu hareketi biraz daha yapmaya başladım. Gülümseyerek bana baktı. "Ağzına al şunu" dedi. Gülümseyerek onun penisini ağzıma aldım. Ama sadece başını alabildim. Yoongi birden saç kökümünden tutup penisini ağzıma tam almasını sağlayarak saçımı çekerek gel-git çekmeye başladı. O anda penis boğazımda hissettiğim için öğürüyordum. Bir süre sonra saçımı bıraktı ve kendim gel-git çekmeye devam ettim.
Bir süre sonra onun penisini ağzımdan çıkardım. Sonra bende kendim boxerımı çıkardım. Yoongi bu duruma gülümsedi. "Bebeğim yanıma otur" dedi. Ben de onun yanında oturdum ve bacaklarımı ona açtım. Bana gülümseyerek baktı. "Ah bebeğim benim şu an bacaklarını benim için açmış bir sürtüğe benziyorsun" dedi. Ardından "Sanırım bunu daha önceden yapmışsın" dedi. Dürüst olmak gerekirse bu ilkimdi. Ona bakarak "Hayır bu ilkim aslında" dedim. Şaşırdı. "Gerçekten mi?" diye sordu. "Gerçekten" dedim. Sonra işaret parmağı,orta parmak ve yüzük parmağını ağzıma doğru uzattı. Gülümseyerek "Bunları em" dedi. O 3 parmağında emmeye başladım.
Uzun süre emdim. Parmaklarını ağzımdan çıkardı. Ve önce orta parmağını dediğime soktu. Başta acısı gelmemişti ama sonra parmak başı olduğu yer acımaya başlamıştı. Sonra yüzük parmağınıda deliğime soktu acısı hafif hafif artıyordu. Son olarak işaret parmakta deliğime soktu.
O parmaklarıyla gel-git hareketlerini yapmaya devam ederken ben acı içerisinde inliyordum."İçin sımsıcacık Hoseok. O kadar sıcak ki parmaklarım yanacak" dedi. Sonra içimde makas hareketlerini yapmaya başladı. Deliğimin elleriyle genişlediğini hissediyordum. Sonra parmaklarını deliğimden çekti. Ve deliğimi öpmeye başladı. Deliğime öpücük yağmurunu tuttuktan sonra dilini delime soktu. Diliyle hafif vuruşlar yaparak çıkardı. "Tadın çok güzeldi" dedi. Sonra penisini kalçama sürtmeye başladı. Gülümseyerek "Deliğin hazır sen hazır mısın?" diye sordu. Onayladığımı başımla belirttim sonra penisini deliğime soktu ve gel-git hareketlerini yapmaya başladı.
O sertçe hareketlerini yaparken ben acıyla yüksek bir sesle inliyordum. Yoongi'nin penisini karnımda bile hissediyordum. Size yemin ederim ki saniyede 4-5 kez vuruş yapıyordu. Canım fazla acıyordu. Uzun süre bunu devam ettikten sonra zevk noktama bulmuştu. Artık zevkten inlemeye başladım. Gözlerim zevkten kayıyordu.
"Y-yoongi o-orasıahh" dedim. Gülümseyerek daha hızlı yapmaya devam etti. "Ü-üstünde z-zıplamak istiyorum" dedim aninden ve beni kucağına aldı. Onun kucağında zıplamaya başladım. Onun kucağında zıplamak fazlasıyla zevk veriyordu. Zıplamaktan fazlasıyla yorulmuştum ama zıplamaya devam ettim. "Y-yoongi b-ben b-boşalacağım" dediğim gibi boşaldım. Onun karın kısmını gelmişti. O güzel karın kaslarına gelmişti. Gülümsedi. Sonra benim gözlerime bakarak "Sıra ben de" dedi. Sonra içimde sıcak bir şey hissettim. Yoongi içime boşalmıştı. Penisini içimden çekti.Ben onun kucağındaydım hâlâ. Sonra beni tutarak ayağa kalktı ve odama doğru taşıdı. Beni yatağıma bıraktı. Kendiside benim yatağıma girdi. Bana sımsıkı sarıldı. Gülümseyerek "Bu geceyi bana yaşattığın için teşekkür ederim Hoseok" dedi. Ben de gülümseyerek "Rica ederim Yoongi" dedim. Bana sarılmış bir şekilde uyuyakalmıştı. Benimde gözlerim kapandı.
Hayatımda hiç bu kadar zevk almamıştım.
Hellüüu nasılsınızz aslında biraz daha detaylı yazacaktım ama üşendim kusuruma bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Katil |°•SOPE•°|-Tamamlandı-
FantasyHoseok sıradan bir gençtir fakat Kore'nin aranan katillerin 1. sırasındaki Min Yoongi'nin takıntısı olduğundan haberi yoktur