14: Ölümü tatmak

93 7 0
                                    

Hızlıca aşağı indiğimde etrafı kontrol ettim. Annem yoktu. Kapıyı açmaya çalıştığımda "Nereye gidiyorsun Hoseok?" denildiğini duydum. Sese baktığımda üvey babam duruyordu.

"Üvey baba?" dedim. Gülümseyerek yanıma yaklaştı. Birden omzuma dokundu. Sonra beni duvarla kendisini arasına aldı. "Söyle bakalım Min Yoongi'den ne öğrendin?" diye sordu. Sinirle "Neden onun ablasını öldürdün?" diye sordum. Yüzü düştü. "Bu neden seni ilgilendiriyor?" dedi. Tam bir şey söylecekken cam kırıldı.

Yoongi camı kırıp içeriye girdi. Gülümseyerek "Vay Kim Namjoon burada olduğunu bilmiyordum" dedi. Ardından "Seninle işimi sonraya bıraktım önce sevgili eşimi alıp gideceğim" sonra silahı ona doğru uzatıp "Yoksa bunun sonuçları kötü olacak" dedi. Üvey babam bana bakarak gülümsedi. "Min Yoongi bunu yapmacağımı biliyorsun değil mi?" dedi üvey babam. Yoongi sinirlenip psikopat gibi gülümseyerek bize doğru yürüdü. Üvey babamın gülümseyerek cebinden çakını çıkarıp " Gözünü çizmem senin bir gözünü kör etmemiş sanırım" dedi.

Bir dakika gözünü çizik olması sebebi bu muydu? Siktir. Üvey babamdan iyice nefret etmeye başladım.

"Ablamın intikamını alacağım senden" dedi Yoongi. Yoongi tetiği çekip tam üvey babama ataş edecekken üvey babam beni tutup kendi önümüne koydu!

Yoongi'nin vurduğu kişi üvey babam değil ben olmuştum. Mermi kalbime girdiğini hissettiğimde kendimi çok tuhaf hissettim. Üvey babam beni yere atıp evden kaçtı. Yoongi'nin şaşkınlıkla bana bakıyordu. Ardından gözleri dolmuş bir şekilde eğilip bana sarıldı. Vücudumda gelen kan onun ellerine bulaşmıştı. "Hoseok sakin ol tamam mı? Bunu halledeceğim" dediğinde hafif gülümsedim. Zorla konuşuyordum."Seni seviyorum Yoongi" dedim. Yoongi mermiyi kalbimden çıkarmayı çalışırken "Hoseok ben de seni seviyorum ama şu an konuşma gücünü kaybediyorsun" dedi. O benim kalbimden mermiyi çıkarırken ben onun kollarında bu dünyadan göçüp gittim...

*Bundan sonrası 3.kişi anlatımla yapılacaktır*

Yoongi Hoseok'un narin kalbini durduğunu görünce kalp mesajı yapmaya başladı. Ama bu işe yaramadı. Hoseok bu dünyadan göçüp gitmişti. Yoongi kollarından ölen eşinin cesedine bakarak göz yaşlarını akmaya başladı. Hoseok'u kurtaramıştı. Kim Namjoon yine Yoongi'nin sevdiği kişiyi canını almıştı. Yoongi yakalanmamak için ayağa kalkıp evden çıktı.

Dışarıda Yoongi'yi gören insanlar Yoongi'nin gömleğine bulaşmış olduğu Hoseok'un kanını görünce korkmuştu. Yoongi bunu umursamadı.

Size böyle son bırakmak ne kadar kötü olduğunu anladım.

Takıntılı Katil |°•SOPE•°|-Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin