10: Teklif

130 8 2
                                    

Yoongi'yle her gün dahada yakınlaşıyorduk. Bizi bir görseniz evli bir gay çift sanırsınız. Bu işin en tuhafı Yoongi ve ben birbirimize o kadar aşığız sevgili değiliz ya da öyleyiz ama benim haberim yok.

Evin girişin olduğu kapının önünde oturmuş Yoongi'yi bekliyordum. Birisini öldürmeye gitmişti. İlk başlarda benide öldürecek diye Yoongiden korkuyordum. Ama bana olan davranışları görünce yavaştan olsa ondan olan korkumu yendim. Artık ondan korkmuyordum. Çok iyi birisiydi. Acaba neden katil olmuştu?

Birden kapı açıldığı gibi ayağa kalktım. Gelen Yoongi'di. O eve girince ona sarıldım. Yoongi'de bana sarıldı. Ona gülümseyerek "Seni çok özledim Yoongi" dedim. O da gülümsedi ve yanağımı öptü. "Ah bebeğim ben de seni çok özledim" diyerek beni kucağına aldı. Gülümseyerek ona baktığımda fazlasıyla heyecanlı görünüyordu. Neden bu kadar heyecanlıydı?

Beni taşıyarak kendi odasına götürdü. Yatağına oturup beni kendi kucağında tutmaya devam etti. Gülümseyerek onun dudağı benim dudağımla buluştu. Dudaklarıma hafif öpücük verdikten sonra "Seninle böyle olmak beni fazlasıyla mutlu ediyor" dedi. Yanaklarımı öperek "Çok tatlısın Hoseok. Seni kimseye vermek istemiyorum. Senin için bu dünyayı karşıma alıp savaş açarım" dedi.

Yoongi fazla kıskanç yapıya sahip ama asla kısıltlamaz. Yani fazla kıskansa bile izin verir. Yoongi sayesinde gerçek aşkı öğrenmiş olabilirim. Su aşk filmlerimden gibi değilde daha çok sevdiğin insan için herkese savaş açabilmektir , ne olursa olsun onu mutlu edebilmektir , sevdiğin insan için kendini tehlikeye göz göze gelmektir ve bunun benzerdir aşk.

Birden Yoongi "İçeriye gel Eun" dedi. Kapı mı çalınmıştır? Eun içeriye girdiğinde elinde çiçek vardı. Eun çiçeği bana verince Yoongi'ye baktım. Yoongi cebinden bir kutu çıkardı ve kutuyu açtığında iki tane şu evli erkeklerin taktığı yüzükler vardı. Kalbim duracak gibiydi. Gözlerimi kocaman açtığımda Yoongi elimi tutmuştu. Ona baktım "Yoksa..." dedim. Devamını devam edemedim. Yoongi gülümsedi.

"Evet Hoseok. Hoseok sen bu hayatta sevdiğim tek insansın seninle olmakta çok memnunum. Seninle geçirdiğim zaman benim için fazlasıyla özel. Hoseok reşit olduğun zaman benimle evlenir misin?" dedi. Heyecandan ölecektim. Ben rüya görmüyorum değil mi??? YOONGİ BANA EVLENME TEKLİFİ ETTİ. DÜNYALAR BENİM OLDU. Ona gülümseyerek "Evet!" diye bağırdım. Yoongi mutluluktan bana sarıldı. Ben de ona sarıldım.

Sarıldıktan sonra yüzüğü yüzük parmağıma taktı. Ve benim dudağımdan öpmeye başladı.

Hayatımda en güzel anlarımı yaşıyordum. Yoongi olmasaydı belkide o sıkıcı hayata devam edecektim. İyi ki Yoongi beni kaçırmıştı.

Allahım bu bölümün sonu çok güzel oldu yaaa yazarken kalbim gidicektii AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA

Takıntılı Katil |°•SOPE•°|-Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin