Yoongi ve Choi Beomgyu odadayken omzumda birden bir el hissettim ve "Hoseok?" dedi. Sesin geldiği yöne baktığımda adamı tanıyordum. Adam Lee Minhoydu. Üvey babamın en yakın arkadaşıydı. O neden buradaydı? Siktir. O eve nasıl gelmişti?
Ona baktım. Sert bir sesle "Minho abi üvey babam ne zamandan beri katil?" diye sordum. Minho çok şaşırdı. Bunu nereden öğrendiğimi düsünüyor gibiydi. "Bunu sonra konuşacağız Hoseok. Ama önce buradan çıkalım. Ben şu manyak orospuyla konuşayım" dedi. Ona sinirli bir sesle "O manyak orospu değil! O iyi birisi!" dedim. Minho bana baktı ve "Hoseok sen ne diyorsun?" dedi şaşırmış sesle. Ne dediğimi farkındayım ama Minho beni anlamıyordu. "Ne dediğimi farkındayım Minho abi" dedi. Birden Minho beni duvara kendisini arasına aldı. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "Hoseok sen o adamın altında tehlikedesin. Benimle gel" dedi. Ona tam "hayır" diyecekken Minho yüzümü okşamaya başladı. Ne yapıyordu bu?
Üvey babam 30 Minho ise 24 yaşındaydı. Aralarında 7 yaş farkı olsada birbiriyle kardeşler gibi anlaşıyordu. Minho bana her zaman onunla arkadaşımmış gibi davranıyordu. Ben onu abi olarak görüyordum.
Minho yüzünü yakın tutup yüzümü okşarken birden "Ne oluyor burda?!" dedi. O sese baktığımda Yoongi ve Choi Beomgyu bize bakıyordu. Minho benden uzaklaştı. Yoongi'ye bakarak "Seninle konuşmamız lazım Min Yoongi" dedi. Yoongi bana bakarak "Olmaz Lee Minho şimdi git" dedi. Minho önce şaşırdı sonra iç çekerek evden çıktı.
Yoongi birden elimi sertçe tutup beni duvarla kendisine aldı. "O siktiğimin suikastçiyi nereden tanıyorsun?" dedi. "Üvey babamın arkadaşı" dedim. Bana şaşırmış gibi baktı. Ama hâlâ aynı ses tonuyla "O zaman neden senin yüzünü okşadı?" diye sordu. "İ-inan b-ben de b-bilmiyorum" dedim. Sesim titriyordu. Ve Yoongi bunu fark etmiş olmalı ki bana sarıldı. Benim saçlarımı okşayarak sesi tonu daha çok sakince "Özür dilerim bebeğim seni korkutmak istemedim" dedi. "Sadece kıskandım" diye ekledi.
O kıskanmıştı. Çünkü beni seviyordu. İnsanlar sevdikleri insanı kaybetmek istemediği ve onu bir başkasına ilgi verirken görünce insalar kıskanır...
Hellüüu (bunu çok alıştım) sizce iki arkadaş arkadaşça sevişir mi?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Katil |°•SOPE•°|-Tamamlandı-
FantasyHoseok sıradan bir gençtir fakat Kore'nin aranan katillerin 1. sırasındaki Min Yoongi'nin takıntısı olduğundan haberi yoktur