3:Kaçırılma

346 26 0
                                    

Onu takip ettim. Ama birden gözlerimden kayboldu. Nereye gitmişti? Birden nasıl gözden kayboldu? Yürüyerek koridorda ilerliyordum. Herkes derste olduğu için koridor sessizdi. O beni izleyen adamı bulamazsam sınıfına geçeceğim.

Koridorda yürürken birden karın bölgesinde bir el hissettim. O ele bakmama bile fırsat bulamadan elin sahibi hızlıca beni kendisine çekti. Kendimi ondan kurtarmayı çalıştım ama ağzıma bir bez gibi bir soktu. Bez çok tuhaf bir şey kokuyordu. Hayatımda ilk kez böyle şey koklamıştım.  Ama bezdeki koku ben uykumu getiriyordu. Bezi adamın elinden almaya çalışırken yavaş yavaş gücüm azaldı. Gözlerimde yavaş yavaş kapandı. O ana son hatırladığım şey p beni izleyen maskeli adam gülümseyerek "artık elimdesin Jung Hoseok" demesiydi.


Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda bir lüks odada kendimi lüks bir yatakta uyurken buldum. Nasıl gelmiştim? Hiç bir şey hatırlamıyorum. Ahh şimdi hatırladım o adam sanırım beni kaçırdı. Odanın sol köşesini incelerken birden sağ taraftan "uyanmışsın Jung Hoseok" dedi. Hızlıca o yöne baktığımda karşımdaki kişiyi gördüğümde korkudan vücudum titredi. Çünkü karşımda o size söylediğim katil Min Yoongi var. Ahanda sıçtım.

Min Yoongi tam karşımdaydı. Ve doğru tahmin etmiştim o mektupları yazan bu adammış. Min Yoongi yüzüme gülümseyerek yanıma geldi. Helvamı kafanıza göre yapın. Şimdi ölecektim. Yüzünü benim yüzüme doğrultu. Ben de korkuyla geri gittim. Birden beni belimden tutup kendisine çekti. Yüzümü dakikalarca dikkatlice inceledi. Sertçe "yataktan çık ve ayağa kalk" dedi. İtiraz etmeden dediği gibi yataktan çıkıp ayağa kalktım. Birden beklemediğim bir şey oldu... Min Yoongi bana sarıldı. Evet bana sarıldı.

Yüzünü boynuma koyup kokladı. "Seni özlemiştim Jung Hoseok" dedi. Bu adam beni nereden tanıyordu? Acaba kurbanlarını böyle mi yapıyordu? Birden "Benden korkma seni öldürmeyeceğim. Ama benimle yaşayacaksın artık" dedi.

Sanırım artık hayatım değişecekti...

Günaydınnnnn yazdığımda saat 06.06 o yüzden öyle dedim. Ehe. Nasılsınız? Hayat nasıl geçiyor? Hikayeyi nasıl buldunuz???

Takıntılı Katil |°•SOPE•°|-Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin