Başlamadan önce bir şey söyleceğim. Sizi çok seviyorummm ve bu fici oylamasını 100 olacağına ve 708 okuma olacağına hiçbir inancım yoktu. Ne kadar okuyup oy atarsanız ilham o kadar geliyor. Sizi çok seviyorum iyi ki varsınız ve teşekkür ederimmm.
Yaklaşık 4 saatlik sorgu sonrasında polisler beni aileme götürüyordu. Oraya dönmek istemiyorum. Yoongi'nin başına ne gelmişti? Hyunjin ve Yeji ne olacak? Aklım hep onlardaydı.
Eve vardığımda annem korkuyla kapıyı açtığında beni görünce mutluluktan gözleri dolmuştu. Aninden bana sarıldı. Beni içeriye alıp polislere teşekkür etti. Kapıyı kapattı. Bana bakarak "Oğluşum seni çok özledim. O Yoongi denilen piç sonunda yakalandı. Sonunda ondan kurtuldun" dedi. Yoongi yakalanmış mıydı? Hayır bu kabus olsun lütfen.
Onsuz yapamazdım. "Hayır gerçek değil di mi?" diye sordum. Annem bana şaşkınlıkla baktı. "Oğlum gerçek bu neden sevinmedin?" diye sordu. Hızlıca odama gittim. Odama geldiğimde her şey değişmişti. Etrafa şaşkınlıkla baktığımda benim eşyalarım yerine bir kız bebeğin eşyaları vardı. Benim eşyalarımı nerede? Camı kenarındaki beşiği baktığımda bebek vardı. Onun içinde masumca uyuyordu. Şaşkınlıkla anneme baktım. "Anne bu ne?" diye sordum. Annem bana bakarak "Burası artık senin odan değil" dedi. "Benim odam nerede?" dedim. Annem beni takip dermiş gibi bakış atıp odadan çıktı.
Odanın yanında odaya girdiğimde yeni odamın eşyalarımı eski odayla aynıdı. Yatağıma oturdum ve annemi çıkmasını bekledim. Annem çıkmasını istediğimi anlamış olacak ki Annem odamdan çıktı. Yatağıma yatıp yastığımı alıp koklamaya başladım. Eski Hoseok'un kokusu vardı. O kokuyu özlediğimi hiç bilmiyordum. O masum Hoseok...
Yastığı sarılmış bir şekilde ağlamaya başladım. Neden? Neden bu haldeyim? Yoongi'nin beni kaçırması beni mahvetmiş miydi? Yoongi beni gerçekten seviyor muydu? Tüm bunları düşünürken birden cama vurulduğunu duydum. Yatağımdan kalkıp cama doğru gittiğimde aşağıda Yoongi vardı. Beni yanına çağırıyordu.
Hızlıca aşağı indiğimde etrafı kontrol ettim. Annem yoktu. Kapıyı açmaya çalıştığımda "Nereye gidiyorsun Hoseok?" denildiğini duydum. Sese baktığımda üvey babam duruyordu.
Hellüüu acaba Taegyu veya Yoonyunz fici yazsam nasıl olurrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Katil |°•SOPE•°|-Tamamlandı-
FantasyHoseok sıradan bir gençtir fakat Kore'nin aranan katillerin 1. sırasındaki Min Yoongi'nin takıntısı olduğundan haberi yoktur