𝑵 𝑨 𝑻 𝑬
•
- Akkor most megkapom az öt dolcsit, ami ígértél, apa? – néz rám hatalmas szemekkel a fiam, én pedig a markába nyomom a pénzt.
Félreértés ne essék. Én aztán sosem használnám fel a fiamat arra, hogy távol tartsa Delilah-tól a pasikat. Csak annyit mondtam neki, hogy amikor nem vagyok velük, ő a férfi, és vigyázzon a lányra, mert lehet, hogy valaki nem szép szándékkal közelít felé. Arról végképp nem tehetek, hogy Alex valamiért azt gondolja én és a dadus viszonyt folytatunk, ezért úgy érzi, el kell hajtania a férfiakat. Örülök, de sosem kértem tőle ilyet. Azért a kis gazfickó megegyezett velem öt dolcsiba, hogy ő vigyáz a lányra, de ennek ára van. Amikor megkérdeztem, hogy nem-e elég az, hogy kedveli a dadust, csak rávágta, hogy de. Viszont, a potya pénzt sosem utasítaná vissza. Rafkós kis szörnyeteg.
Jamie és Cage átjöttek a lányokkal, én pedig nagy nehezen, de rávettem Del-t, hogy maradjon az estére. Alex az egyik barátjánál pizsama partizik, így most lehetőségünk van egy... felnőtt pizsama partira.
Jamie és Brianna törökülésben ülnek a kandalló előtt, míg Cage a fotelban terpeszkedik ölében a menyasszonyával, aki olyan fürkésző tekintettel mustrál, mintha minden titkomat megakarná érteni a dögös kis dadusommal kapcsolatban. Próbálom félresöpörni, és a mellettem ülő lányra koncentrálni, akinek válláról a fehér ing folyton lecsúszik, felfedve szeplős, krémes bőrét. Nos, azt hiszem nem gondoltam át a mai estét.
- Akkor tudjátok a szabályokat – szólal fel Brianna, miközben az üveget a földre helyezi.
Igen, lassan harminc évesen üvegezünk a nappalimban. Rohadt nagy dolog ez.
- Akire mutat, választhat, hogy felel vagy mer és a többi – mormolja Jamie. – Édes, szerintem mindannyian játszottunk már. – A lány szúrósan pillant felé, mire Jamie megköszörüli a torkát. – Természetesen örülünk, hogy felelevenítjük a szabályokat a gyengébbek kedvéért, ugye Nate?
- Cseszd meg – mormolom, és figyelem, ahogy az üveg rohamosan pörögni kezd.
Cage-re mutat, aki egyből a felelre voksol. Nem nagy tét, mert el kell mesélnie a legextrémebb helyet, ahol dugott, aminek főszereplője nem meglepőmódon Mon. Kezdem azt hinni a nő megszállottabb ilyen téren, mint a csapattársam.
Cage pörget, ami Jamie-e veszi célba. Nem kockáztat, szintén a felelésre voksol.
Elmesél egy cikis történetet az egyetemi éveiből. Valami levelezésről meg arról, hogyan ismerte meg Briannát, de nem tudok figyelni rá. Szemem sarkából folyton a vörös lányt bámulom a jobbomon. Egészen addig transzba vagyok esve, ameddig rám nem irányul az üveg.
- Nate – nevet fel Jamie. – Felelsz vagy mersz? – néz rám kirívóan.
- Merek – vágom rá, mert szeretném izgalmasabbá tenni az estét. Jamie Del-re pillant, majd vissza rám.
- Oké – dől előre. – Hét perc a szekrényben.
- Mi van?
Delilah megfeszül mellettem.
- Ez meg honnan jött? – kérdezi Cage.
- Az unokatesóm mesélte, hogy az egyik barátja így ismerte meg a barátnőjét – vonja meg a vállát.
- És azóta mi lett velük?
- Együtt élnek, és Rowan megakarja kérni a kezét – válaszol, én pedig egyből kiegyenesedem.
VOUS LISEZ
COLD AS ICE ✓
Roman d'amourNate Barlowe az NHL sztárjátékosa, az Ice Wolves centere maga a megtestesült... seggfej király! Igen, határozottan egy seggfej a pasas, és nem csak azért mondom, mert számomra sosem volt kedves személy, hanem azért is, mert úgy viselkedik velem, min...