‎♡‧₊˚19.

67 3 0
                                    

este volt már és a nap is lassan kezdett lenyugodni. a nyüzsgő diákok éppen sorban álltak a vacsorához az étkező előtt. jungkook és a haverjai pedig megint a sor elején voltak és beszélgettek.

'na jk, milyen a kis jiminievel?' kérdezte hoseok, miközben elvett a pultról egy tányér ételt.

'hát semmi különös. nem tudtam, hogy az elsősök ennyire gyerekesek...' tűnődött el jungkook.

'szerencse, hogy te a fiatalabbakra buksz!' kuncogott hoseok, mire jungkook rávágott egy akkorát a hátára, hogy egy csomóan odanéztek.

'te aztán kussolj, te nagyszájú, mintha te nem egy elsőssel lennél!' szólt be jungkook.

'én is az vagyok, tesó! mindig elfelejted.' ültek le az asztalhoz.

'baszki tényleg. de jó taetaevel a munka?'

'óh, a kézimunka nagyon...' mosolygott hobi, mire jungkook köhögni kezdett és majdnem kiköpte a szájában lévő ételt.

'mi a fasz hoseok? ezt nem mondod komolyan!' akadt ki.

'te mire gondoltál? csak nagyon jól kertészkedik!'

'tesó, nagyon össze vagyok zavarodva, mikor kertészkedtetek ti?' jungkook nagyon nem értette miről van szó, szemöldökeit is összeráncolta.

és akkor hoseok elkezdte mesélni, hogy ők milyen kalandokat éltek át, amíg a másik páros a tavat sétálta körbe.

ártatlan - jikookWhere stories live. Discover now