‎♡‧₊˚23.

69 3 0
                                    

'tesó, áruld el nekem, hogy ez a mai mi volt!'

'mégis mi?'

'ez az egész jiminnel! mi történik köztetek?' hajolt le hoseok jungkookhoz, hiszen ő foglalta el az alsó ágyat. már bőven aludniuk kellett volna, de a fiatalabbnak kattogtak a kerekei a fejében és érdekelte a dolog.

'semmi. nem tudom miről beszélsz.'

'tesó, az ahogyan rá nézel, már elárulja, hogy mennyire odavagy érte! aztán én utánatok mentem és láttam hogy felkaptad!' mutogatott hoseok, de nagyon közel állt ahhoz, hogy leessen az ágyról.

'ez nem így történt. annyira örült, hogy rámugrott. nincs semmi köztünk, barátok se vagyunk, de aranyosnak találom, igen. meg az esetem is, de hoseok, ő annyira ártatlan. olyan mintha egy ötévessel lennék párban.' nyílt meg jungkook.

jimin valóban az esete volt, szerette a szőke aranyos fiúkat, de jimin nagyon más volt és nagyon is fiatal hozzá.

'jó, egy kicsit tényleg gyerekes, de olyan cukik lennétek együtt. te, a domináns, izmos apuci, ő pedig a kis törékeny bébi.'

'jézus, nekem nincsen apuci kinkem!' tette fel kezeit jungkook.

'én értem, de ilyen vibeot adsz. nem mellesleg, szerintem jimin azt se tudja, mi az a szex!' nevetett hoseok.

'ez hülyeség, mindenki tudja...'

'hát akkor kérdezd meg tőle holnap!'

ártatlan - jikookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang