'dögös vagy bébi, huh' szólalt meg jungkook, mikor jimin beszállt mellé a kocsiba. egy szűk fekete hosszúnadrág volt rajta, illetve egy fehér felső, aminek oldalai kissé fel voltak vágva. szájfény volt az ajkain és kis pirosítót is rakott orcájára.
'...köszi' pirult el a szőke. 'mikor árulod el, hogy hova megyünk?' játszott el az ujjaival.
'étterembe megyünk, szöszikém' mosolygott jungkook. 'mindjárt oda is érünk!'
pár perc múlva befordultak egy sarkon, és láthatóvá vált a város legdrágább és legelőkelőbb étterme. jimin először el se akarta hinni, hogy ide van foglalásuk, hirtelen jobb ötletnek bizonyult azt gondolni, hogy az étterem melletti kebaboshoz jöttek.
'jungkookie, nem mondod komolyan!' tette a kezét a szája elé jimin meglepődve.
'különleges alkalom a mai. szeretném, ha bármikor erre jársz, ez jusson eszedbe' nézett jungkook mélyen jimin szemébe. 'na induljunk, farkas éhes vagyok!' csapott rá a fiatalabb combjára, majd kiszálltak és elindultak befelé.
jiminnek nagyon fura volt ez az egész. élvezte, olyan volt, mintha egy filmben lenne a főszereplő. halk jazz zene szólt, az egész helyiségnek meleg, meghitt, nyugalmas hangulata volt.
elég hosszúnak tűnő percek teltek el, mire megjött az ételük, amit rendeltek, de mindent boldogan ettek meg, közben egymás kézfejét simogatták.
'hogy-hogy ide hoztál?' kérdezte jimin, hiszen tudta, hogy jungkook valóban romantikus alkat, csak még annyira nem tapasztalt.
'mondanám, hogy én találtam ki, de nem akarok hazudni... anyukám volt.' hajtotta le fejét kook. 'ízlett?'
'igen, sosem ettem még ilyen fancy helyen!' kuncogott jimin. 'örülök, hogy te hoztál engem ide először'
'jimin...' kapta el a szőke tekintetét jungkook. 'már... már régebb óta meg szerettem volna tenni ezt a lépést, de kicsit féltem. viszont a mai vacsora után, teljesen világos, hogy mit szeretnék.'
'jézusom, ez megtörténik? álmodok? valaki csípjen meg!'
'szóval, park jiminie, bébi, megtisztelnél engem azzal, hogy a barátod lehessek?' jungkook tenyere kicsit izzadt és kedvesen mosolygott. tudta, hogy nyert ügye van, de ennyire még nem volt belebolondulva senkibe.
'persze, jungkookie!' villantott jimin egy ezer vattos mosolyt, majd csókot váltottak az asztal felett.
a vacsorának ezennel tökéletes vége lett, távozás után pedig jungkookékhoz vették az irányt.
ESTÁS LEYENDO
ártatlan - jikook
Fanfica végzős jungkookot az ártatlan elsős jimin mellé osztják be az erdei iskolában, aminek egyáltalán nem örül. de sajnos muszáj öt napot kibírniuk egymás mellett. rövid részek 🌸🎀🪩 /18+ előfordulhat, nagyon fluff/ @kavereggel 2024.