‎♡‧₊˚20.

67 3 0
                                    

jimin és taehyung az estét megint egymásba gabalyodva töltötték, megint valami mesét néztek. aztán hallották, hogy valaki közeledik a házukhoz és aztán kopogtak is.

'ki lehet az ilyenkor?' kérdezte ijedt fejjel jimin, majd felült az ágyon. kinézett az ablakon és jungkookot meg hobit vélte felfedezni.

'kik azok?' hunyorított tae.

'kook és hoseok, beengedem őket, jó?' mondta, mire a másik bólintott egyet.

'jiminie! csak gondoltuk, átnézünk, mert annyira sötét volt nálatok, hát ne aludjatok már kilenckor!' lépett be hoseok a faházba, majd őt jungkook követte.

'nem aludtunk még, hanem mesét néztünk.' mondta jimin, mire kook eleresztett egy mosolyt.

'szia tae! 'sziasztok!'

'hobi, ti miről csináltatok holnapra előadást?'

'hogy hogyan semmisítik meg a veszélyes hulladékot.'

'óh, az izgalmas, gondolom te találtad ki.' hoseok bólintott.

'és nektek mi a témátok?'

'jiminie és én bemutatjuk holnap, hogy mit kell csinálni egy utcán hagyott pici cicával.' mesélte jungkook. jimin egy nagyon meleg érzést érzett a mellkasában, és örült, hogy az idősebb végül előadja vele ezt.

'pff, nem mondod jk, esküszöm megpuhít téged jimin!' nevetett hoseok.

jimin csak magában gondolkozott azon, hogy 'ez baj?'. bárki szeretheti a kiscicákat...

'nagyon fontosak az állatok nekem, hoseok! tudod, hogy mennyire aranyosak a macsekok...!' jimin kicsit úgy érezte, hogy jungkook kifigurázza őt, de nem mert szólni neki erről, mert kicsit fél tőle még.

ártatlan - jikookOù les histoires vivent. Découvrez maintenant