‎♡‧₊˚16.

77 4 0
                                    

'jó reggelt kívánok mindenkinek! remélem tudott mindenki aludni az éjjel. fél nyolctól lehet menni reggelizni, aztán tízkor indulnak a programok.' mondta az igazgatóúr a főépületben.

mindenki nagyon kómás volt még, de éhes is, így gyorsan mindenki az étkezőhöz sietett, ahol már kígyózó sor állt.

'tae, már nagyon korog a pocim!' mondta jimin, és tényleg korgott egy nagyot a hasa, de sajnos viszonylag a sor végén álltak, így sok idő lesz, mire sorrakerülnek.

'gyere jimin, hoseok integet nekünk!' szólt tae, majd a fiatalabbat a karjánál fogva kezdte el húzni a végzős csapat felé.

'ah, hobi, most megmentettél minket! jiminie már így is nagyon éhes.' tette össze a kezeit tae, ám az alacsony csak elpirult a kijelentésére.

'akkor állhat előre, mi még bírjuk egy kicsit!' nevetett hoseok.

'jó reggelt jimin, tetszik a pulcsid!' szólalt meg jungkook, akinek eddig csukva volt a szeme, próbált nem elaludni sorbanállás közben.

'oh, kö-köszi hyung!'

'jimin, te olyan aranyos vagy!' visított fel hoseok. 'és még matchy-be is vagytok jk-el! jungkook, add a telód, ezt le kell fotóznom!'

jimin kicsit megszeppent, de a tetkós mellé állt, aki vállánál fogva karolta át. próbáltak mind a ketten mosolyogni, de egy kicsit erőltetett volt. ki tud reggel fél nyolckor örülni bárminek is?

igazából belül mindketten örültek, hiszen ekkor született meg az első közös képük.

ártatlan - jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin