‎♡‧₊˚34.

67 6 0
                                    

jimin és jungkook a sulihoz közeli parkban találkoztak. jungkook nem tervezett sok mindent, hiszen még csak ismerkedni akart a kisebbel, nem tudta az érdeklődési körét.

gondolta elmehetnének fagyizni, az mindig beválik, nem?

jungkook soha nem vitt még randira senkit. igazából elég sokáig ő is csak egy 'senki' volt a suliban, addig ameddig nem csináltatott magának egy pár tetkót és nem gyúrta ki magát. szóval nem volt dolga még fiúkkal, sem ágyban, sem sehol, hiszen velük kicsit félt romantikus kapcsolatot kialakítani.

a lányokat meg csak kipróbálta. muszáj volt meggyőződnie arról, hogy valóban meleg, meg hogy jó-e az ágyban.

szóval éppen egy padon ültek a parkban, csicseregtek a madarak és zöld volt a fű. idilli volt.

'jungkookie, meg akartalak kérdezni valamiről.' mondta jimin, hiszen érdekelte, hogy a másiknak mik a szándékai.

'és mi lenne az?' jungkook félt, hogy valamit elrontott, de ezt félretéve csak kedvesen mosolygott.

'miért csókoltál meg?' kérdezte jimin lehajtott fejjel.'

'uhm...' vakarta meg a tarkóját az izmos. tudta, hogy erre a kérdésre sor fog kerülni, de azt nem, hogy most. 'jimin, hogy is mondjam... tetszel nekem. sosem volt még barátom, tudom eléggé fura, de ki kell tapasztalnom, hogy milyen ha tetszik egy fiú, érted?'

'óh! nekem is tetszel jungkookie!' csillantak fel a szemei jiminnek.

'akkor ezt megbeszéltük!' mosolygott az idősebb, majd ölelésbe vonta a másikat.

ártatlan - jikookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang