17.BÖLÜM

7 4 0
                                    

"oğlum siz-"
"Hayır ana düşündüğün gibi değil Uraz zaten evli sadece benim moralimi düşük görünce ne olduğunu öğrenmeye çalışıyordu"
"Yoo evet kayınvalidem ben evliyim ama Emir'e de aşığım ve karımın bunu umursayacağını sanmıyorum"

Uraz annemin önünde dudaklarımı öptü ve annem garip bir şekilde baktı ama bişey demeden odadan çıkıp kapıyı kapattı.

"Uraz deli misin sen?"
"Evet sana deliyim"
"Ya git sen karın var git onu öp"
"Olmaz ben sana aşığım ona değil"
"O zaman bana dün gece ne olduğunu anlat"
"Dün gece sen sarhoştun ve benimle öpüştün yatakta devam etmek istedin ama ben engelledim seni"
"Madem aşıksın neden engelledin?"
"Çünkü sen kedinde değildin ve normalde benimle böyle şeyler yapmıyorsun sarhoşken istemediğin şeyleri yapmanı istemedim ben senin de isteyerek yaptığın ve kendinde olduğun bir an istiyorum"

Uraz'ın dediklerini dinleyince kızarmaya başladım Uraz gerçekten beni önemsiyor ve istemediğim şeyleri yapmama engel oluyor bu çok hoşuma gitti. istemsizce Uraz'ın ensesine elimi koydum ve dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım bu onun çok hoşuna gitmiş olacak ki elleri ile belimi kavradı.

*30 dakika sonra

İkimizde uyuyakalmışız uyandığımda Uraz uyanıktı ve gözleri dudaklarımdaydı dudaklarım aralandığında uyandığımı farketti ve bana baktı gözleri yarı açıktı sanki yeni uyanmış gibi ve ben onun çenesine elimi koydum yukarıda kaldırdım ve onu öptüm elleri yanaklarımı kavradı ve beni fazla fazla öpmeye başladı.

"İstersen içeriye gidelim anneme açıklama yapmamız gerekiyor"
"O senin gerçek annen mi?"
"Sayılır hadi kalk"
"Tamam"

Salona geçtik ve annem bize aynı gözle bakıyordu şefkatle...
Babam yeni gelmişti babama sarıldım ve oturdum bugün askere geri dönecektim babam ile biraz konuştuk sonra annem mutfaktan geldi.

"İyi uyudun mu oğlum?"
"Evet ana sağol"
"Uraz oğlum sen nasılsın"
"Sağol kayınvalide-- yani abla siz nasılsınız"
"Bizde iyiz sağol yavrum"

Anam ufak bir kahkaha attı ve konuşmaya devam etti bir süre sonra celil komutan telsizle konuşmaya başladı.

"Emir"
"Emredin komutanım"
"Bugün askeriyeye geri dönmen lazım 20 dk sonra"
"Alındı anlaşıldı komutanım"

Anam kırgın gözlerle baktı

"Yine uzun süre gelmeyeceksin"
"Merak etme anam izin günüme az kaldı"
"Fazla uzun sürmesin seni özlüyorum"
"Merak etme kendine iyi bak anam"
"Sende oğlum Allah'a emanet ol"
"Sizde ana"

Anneme ve babama sarıldım sonra Uraz ile arabaya bindik ve jandarma komutanlığına doğru sürdük oraya vardığımızda Kapıda celil komutan vardı ve beni bekliyordu.

"Geç mi kaldım komutanım?"
"Hayır hadi git hazırlan göreve gidicez"
"Emredersiniz komutanım"
"Celil abi"
"Efendim Uraz?"
"Eniştem nerde?"
"Odasında"
"Tamam teşekkürler"

Uraz ile eniştesinin odasına gittik biraz konuştuk

"Komutanım göreve nereye gideceğiz?"
"Dağa"
"D-Dağa?"
"Evet aslanım hadi git hazırlan"
"Emredersiniz komutanım"
"Emir sen git Uraz iki dakika kal seninle bişey konuşacağım"
"Tamam enişte"
"Emredersiniz komutanım"

Ben dışarıya çıktım ve giyinme odama gidip giyindim silahımı doldurdum herşeyimi hazırladım sonra Uraz geldi.

"Ne konuştunuz?"
"Hiç önemli bişey değil"
"Sen öyle diyorsan"
"Emir"
"Efendim?"
"Dağda dikkatli ol olur mu?"
"Merak etme canım olacağım"
"T-Tamam"
"Neden kekeme gibi konuştun?"
"Bana ilk defa bu kadar sıcak davranıyorsun"

Çemberin EtkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin