"bu aptal Uraz benim makyaj malzemelerimi kırdı"
Oh bende sandım ki herşeyi öğrendi ödüm patladı.
"Bunun için mi bağırıyordun"
"Evet onlar ne kadar pahalı haberin var mı?"
"Git kartımı al istediğin herşeyi alabilirsin"
"Cidden mi?"
"Evet ve birdaha da Uraz'a bağırma uyuyoruz şurada"
"Tamam hadi ben kaçar"
"Teşekkürler"
"Bişey değil şövalyem"Uraz'ın kızardığını görebiliyordum yanaklarını sıktım ve öptüm
"Yine mi uyuyacaksin?"
"Hayır"
"Oh çok şükür"
"Noldu uyumami istemiyor musun?"
"Hayır"
"Neden?"
"Yanlız hissediyorum"
"Oyy kıyamam ben sana"
Ona sarıldım o da bana sarıldı bişeyler fısıldamaya başladı"Sakın beni terketme Emir"
Hemen defteri alıp ona sorudum
"Seni neden bırakayım ki?"
"Sanki birileri beni ayıracak gibi hissediyorum sanki birileri biz ikimizin yakın olmamızı istemiyor gibi hissediyorum seni kaybetmekten çok korkuyorum"Dediklerini duyunca afalladım Uraz çemberin efendisi korkusuz Uraz beni kaybetmekten korkuyor ha?
"Merak etme küçük oğlan beni kaybetmeyeceksin"
"Söz mü?"Sesi titriyordu
"Söz Uraz söz"
"Seni seviyorum"
"Bende seni"Yine sarıldık ve saçımda bir ıslaklık hissettim Uraz'ın elleri titriyordu ağlıyor muydu o?
Ona baktım evet ağlıyordu gözyaşları dere gibi akıyordu.
"Uraz neden ağlıyorsun?"
"Korkuyorum Emir çok korkuyorum"
"Neyden"
"Beni ailem gibi bırakmandan korkuyorum Emir gitmenden beni yanlız bırakmandan beni unutmandan sesini bir daha duyamamaktan korkuyorum"Onunla konuşmayı denedim sesim kısık çıkıyordu ama ne dediğim anlaşılıyordu.
"Uraz seni asla unutmayacağım seni sevmeyi bırakmayacağım seni yanlız bırakmayacağım asla gitmeyeceğim sesimi bir kaç gün sonra her gün duyacaksın seni seviyorum ve herzaman seveceğim sen benim minik prensimsin"
Uraz bana sertçe sarıldı ve beni öptü serdar odaya girdi Uraz onu farketmedi serdar ilk defa onu öpmeme bişey demedi sadece baktı ikimizin de göz yaşları akıyordu kafamı serdar'a doğru çevirdiğimde Uraz da farketti hemen gözyaşlarını sildi.
"Siz ikiniz niye ağlıyorsunuz?"
"Ağlamıyoruz ki enişte"
"Eee niye yüzünüz ıslak ve gözleriniz kırmızı?"
"Hiç"
"Peki.."Serdar bana baktı önce gözlerime sonra yüzüme ve sonra saçlarıma.
İkimizi de süzdü sonra bana bir şurup kutusu verdi."Bu şurubu iç sesinin düzelmesine yardımcı olur"
Teşekür etmek amacı ile başımı yukarı aşağıya salladım sonra serdar odadan çıktı ben zaten Uraz'ın kucağındaydım başımı onun omzuna yasladım.
"Hadi önce şurubunu iç"
Başımı hayır anlamında salladım ve yüzümü onun göğüsune bastırdım."Hadi ama sesini deli gibi özledim bi an önce duymak istiyorum."
Ağzımı açtım Uraz hemen şuruptan bir kaşık içirdi.
"Umarım yarına kadar sesin düzelir"
Bu kadar hızlı işe yarayacağını sanmıyorum ama bende öyle umuyorum Uraz ile konuşmak istiyorum ben bile kendi sesimi özledim.
Telefonum çalmaya başladı Uraz baktı
"Selin kim?"
Telefona baktım sonra gözlerimi devirip telefonu Uraz'ın elinden aldım ve kapatıp uzağa fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çemberin Etkisi
RomanceBir kadın bir adama bu kadar imkansız bir adam bir kadına bu kadar yara olamazdı