28.BÖLÜM

11 5 2
                                    

Beni içeriye çektiğinde kurtulmaya çalıştım ama imkansızdı çünkü elimi çok sıkı tutuyordu. Gözlerimi kapatmıştım utanıyordum zaten onu normalde bile görmekten utanıyorum bide böyle görürsem büyük ihtimalle utançtan ölürüm.

Elimi tuttu ve öptü sonra benim elimi kendi omzuna koydu ve kulağıma eğilip fısıldadı.

"Utanma şahmelek aç gözünü"
"S-Serdar"
"Evet benim kocan hadi aç gözünü"

Utanıyordum yanaklarım alev almıştı ve eminim ki kızarmıştı.
Gözlerimi yavaşça araladığımda önce serdar'ın yüzüne baktım bana kocaman gülümsedi sonra dudaklarına baktım dudakları çok lezzetli duruyordu. Bana yaklaştı ve dudağımı öptü utançtan ölecek gibi oldum. Omzundaki elimi yavaşça çektim ve yüzümü kapattım.

"Hadi ama şahmelek utanmayı bırak"

Dudaklarımı birdaha öptü ve elimi alıp kalbinin tam üstüne koydu kalp atışları deli gibi hızlıydı.

"Bak bu kalp senin için atıyor eğer sevmeyeceksen atmayı bırakacak."

Elim onun çıplak bedenindeydi yanaklarım daha da kızardı.
Gözlerimi açtım ve ona sarıldım benim bu hamlem ile kolum musluğa çarptı ve duş başlığından soğuk sular akmaya başladı.

İlk baş korktum ve ufak bir çığlık attım sonra sadece su olduğunu farkettim ama çok soğuktu ve üşüyordum. Üşümem serdar'a daha  sıkı sarılmama sebep oldu.

"İşte böyle şahmelek utanmadan sarıl"
"B-Ben--"

Serdar beni duşakabinin duvarına yasladı ve öpmeye başladı soğuk suyu sıcağa doğru çevirdi ve rahatlamama sebep oldu ama yinede utanıyordum resmen adamla suyun altında öpüşüyordum.

Elini vücudumda gezdirdi öpücükleri dudaklarımdan boynuma doğru kaydı ve boynumu öpmeye başladı. Eli yavaşça aşağıya doğru indiğinde daha fazla utanmaya başladım Allah'ım neyin içine düştüm ben. Gözlerim kapanmıştı hem utançtan hemde mayıştığımdan dolayı serdar'ın eli kalçamda durdu ve olduğu yeri okşamaya başladı.

"S-Serdar"
"Serdar sana hayran"
"S-Serdar dur lütfen"
Durdu ve elini kalçamdan uzaklaştırdı suyu kapattı ve bana baktı.

"İstemediğin hiçbir şeyi yapmam"
"S-Serdar özür dilerim ama g-galiba hazır değilim"
"Peki şahmelek hazır olmanı bekleyeceğim"
"T-Teşekürler"

Serdar'ın dudağını son bir kez öptüm ve hemen banyodan çıktım sırılsıklam olmuştum.

"Ooo abuş ne o birileri kıyafetleri ile yıkanmış"

Kahretsin Uraz ve Emir gelmişti.

"Yok bence birileri onu kıyafeti ile yıkamış"
"Ooo kim acaba"

İkiside birbirine baktı ve Emir Uraz'a göz kırptı.

"Uff saçmalamayın ya siz kendi işinize bakın"
"Beğendin mi komutanımın vücudunu"

Yanaklarım yine kızardı ve arkamda serdar'ın olduğunu farketmemiştim.

"Amacınız ne sizin?"
"Hiç sadece beğenip beğenmediğini sormak istedim onu gören herkes beğeniyor"
"Herkes derken?"
"Ohoo senin daha hiçbir şeyden haberin yok komutanım kaç kız ile yattı bilemezsin"
"Ne!?"

Ben korku ve endişe dolu bir soru sorarken Uraz ve Emir gülmeye başladı arkamda birinin daha güldüğünü duydum ama serdar olduğunu tahmin edemedim. Göz yaşlarım akmaya başladığında arkama baktım ve serdar ile göz göze geldim. Serdar'ın gülümsemesi anında silindi.

"Ağlıyor musun sen?"
"Y-Yok"
"Yaw şahmelek sen bu aptallara inanma ben daha seninle yatamadım ne karı kızı"

Göz yaşlarımı sildi ve bana sarıldı sonra dudaklarımı öptü ve Emir ve Uraz'a baktı.

Çemberin EtkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin