Aman Allahım bu da ne!? Sofia'nın başka biri ile öpüştüğü fotoğraf bu varoş Emirimi aldatıyor mu yani?
U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U
U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U
Kanıt olarak fotoğrafı kendime gönderdim ve mesajları sildim telefonu yerine bıraktım ve Sofia'nın gelmesini bekledim. Çok geçmeden geldi ona aynı göz ile bakamıyorum bu masum çocuğa nasıl böyle bişey yapar aklım almıyor.
"Ben geldim"
"İyi"
"Bı sorun mu var?"
"Yok hayır film izliyorum da dalmışım"
"He tamam"
"Sofia"
"Efendim?"
"Hayatında Emir'den başka biri var mı?"
"Anlamadım"
"Yani demek istediğim Emir senin yanına olduğun ülkeye fazla gelmiyor o yokken başkaları ile takılıyor musun?"
"Hayır tabikide niye sordun?"
"Hiç sadece meram ettim" yalancı karı seni varya--
"Emir'in beni sevdiğini sanmıyorum zaten"
"Neden"
"Çünkü o sana aşık"
"Bana mı aşık? İyide o zaman neden seninle evlendi ki?"
"Bak Emir sana çok küçükken aşıktı diye biliyorum ve seni bulamadığında her gün acı çekiyordu annesi ve babası seni unutsun yada en azından acısı azalsın diye evlendirdi benimle yani o benimle aşk ile evlenmedi"
"Yani seni kullandı"
"Binevi evet"İçim acıdı kız benim yüzümden Emir ile evlenmiş ve Emir onu sevmiyor bile.
"Peki ya sen? Sen onu seviyor musun?"
"Tabikide niye sevmeyeyim ki? Gördüğüm en masum insan o"
"Peki seni sevmediğine emin misin?"
"Maalesef evet..."
"Nereden bu kadar eminsin?"Göz yaşları akmaya başladığında konuşmayı bıraktım ve ona sarıldım.
"Tamam ağlama boşver sustun üzgünüm"
"Yok ya sorun değil"
"istersen uyumaya gidelim yarın çok işimiz var"
"Olur"
"Tamam ozaman sana iyi geceler"Ben odama doğru gittim.
"E-Elif"
"Efendim?"
"Sorun olmayacaksa senin odanda kalabilir miyim?"
"Sorun olmaz da neden?"
"Yanlız hissediyorum"
"Tamam gel"Odama girdik.
"Gel"
"Yatağına mi?"
"Evet"
"Rahatsız olmaz mısın?"
"Yok canım gel"
"Teşekkürler"Yatağıma yattık ve tam gözlerim kapandı uyuyacaktım ta ki bana seslenene kadar.
"Elif"
"Efendim?"
"Teşekkürler"
"Ne için?"
"Yaptıkların için teşekkürler"
"Rica ederim"Sonunda uyumuştum.
*Ertesi gün
Uyandığımda Sofia'ya sarılarak uyuduğumu farkettim Sofia uyanıktı uyandığımı farkettiğinde gülümsedi.
"Günaydın"
"Günaydın da uyanıksan niye hala yataktasın?"Sofia kollarıma baktı ona sarıldığım aklıma geldi hemen kollarımı hemen çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çemberin Etkisi
RomanceBir kadın bir adama bu kadar imkansız bir adam bir kadına bu kadar yara olamazdı