34.BÖLÜM

8 2 0
                                    

Uyandığımda Uraz çoktan giyinmişti uçak biletlerini de almıştı uçuş tam 2 saat sonraydı hemen uyanıp hazırlandım ve Sofia'yı aradım.

"Alo?"
"Signore?" (Efendim)
"Of hadi ama Sofia Türkçe biliyorsun zaten"
"Noldu aşkım?"
"Biz yanına geleceğiz"
"Ne zaman"
"2 saat sonra uçuşumuz var"
"Tamam hayatım sabırsızlanıyorum"
"Görüşürüz"
"Görüşürüz"

Uraz odaya kahvaltı getirdi yemeğimizi yedikten sonra serdar komutanla vedalaşmaya gittik.

"Çok özletme tamam mı küçüğüm"
"Merak etme abuş çok kalmayacağız"
"Dikkat edin kendinize aslanım"
"Emredersiniz komutanım"

Arkadan Elif geldi Serdar komutanın yanında duruyordu ve bir bana bir Uraz'a bakıyordu. Serdar komutan kulağıma yaklaştı ve Elif ile vedalaşmamı söyledi. Elif'e yaklaştım.

"Beni sevmiyorsun ve hatta benden nefret ediyorsun biliyorum ama seninle vedalaşmak isterim çünkü belkide sağ dönmem ecel bu gelirken haber vermiyor kendine iyi bak olur mu sen benim için çok değerlisin"

Elif ağlamaya başladı ve bana sarıldı.

"Özür dilerim Emir çok özür dilerim o an sadece sinirlendim ciddi değildim geri dön olur mu bırakma beni"
Elif'in saçlarını öptüm sonra tekrar Uraz'ın yanına geçtim Uraz Elif ile vedalaşmadı sadece baktı.

"Neyse biz gidelim artık kendinize iyi bakın sizi özleyeceğiz"
"Biz de sizi özleyeceğiz küçüğüm görüşürüz"

Tam arkamızı döndük gidiyorduk Elif'in dediği Uraz'ın duraksamasına sebep oldu.

"Görüşürüz urazcık seni seviyorum"

Uraz bana baktı gözleri doldu ama Elif'e karşılık vermedi arabaya bindi bindi ve hiç ses çıkarmadı sürerken arabadaki hep beraber çekindiğimiz fotoğrafa baktı ve fısıldadı.

"Bende seni seviyorum çiçeğim"
"Uraz iyi misin?"

Uraz'ın göz yaşı aktı ama hemen sildi.

"İyim bal küpüm"

Hava limanına vardığımızda bineceğimiz uçağı bulduk Uraz yürümeye başladı ama ben dondum ben uçaktan korkuyorum ve bu korkumu şimdi hatırladım.

"Ne oldu bal küpüm?"
"U-Uraz ben uçaklardan korkuyorum"
"Korkma bal küpüm"

Ben uçakla bakışırken parmaklarımın arasında sıcaklık hissettim Uraz elini benim elime kenetledi ve yürümeye başladı ne kadar korksamda Uraz'ın eli bana huzur veriyordu. Kaç tonluk şey nasıl havada kalıyordu aklım almıyor. Uçağa bindiğimizde Uraz'ın elini hiç bırakmadım Uraz başını geriye yasladı ve gözlerini kapattı ben Uraz'ı izledim bir süre sonra Uraz'ın başı benim omzuma kaydı saçlarını uzun uzun kokladım iyiki Uraz ile tanıştım ve iyiki şuan benimle Uraz'ı çok seviyorum.
Uraz'ın saçlarını kokularken uyuyakalmışım uyandığımda Uraz'ın kucağında bir otel odasındaydim. Ne ara gelmiştik gerçi uzun bir yol değildi ama yinede bu kadar hızlı gelmemiz garipti ayrıca ben neden bir otel odasında Uraz'ın kucağındayım.

"Uykunu alabildin mi bal küpüm"
"Evet şövalyem"
"Hadi o zaman"
"Gidelim!"
"Bekle dur"

Uraz omzumdan tuttu ve beni yatağa yatırdı bir kaç defa öptü ve uzun uzun kokladı.

"Karının yanında öpemeyeceğim"
"Uraz sen delisin gerçek bir deli"
"Uraz bir deli Uraz sana deli"

Bir kaç kere daha öptü ve kalktık karımın evine doğru yol aldık.
Vardığımızda Sofia bahçede Sara ile oyun oynuyordu.

Vardığımızda Sofia bahçede Sara ile oyun oynuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Eğleniyor musunuz bari?"

Sofia benim sesimi duyunca hemen kalktı ve koşarak bana sarıldı.

"Hoş geldin aşkım çok özledim seni"
Beni defalarca öptü kokladı Sara da gelip bana sarıldı.
"Baab"
"Uy babasının gülü"

Kızıma da sarıldım Uraz tatlı gülümsemesi ile bizi izliyordu.

"Bu Uraz mi?" Sofia ile tanıştıracaktım onu.
"Evet o Uraz Uraz Sofia eşim"
"Memnun oldum küçük hanım" Uraz ve Sofia el sıkıştı.
"Bende memnun oldum"
"E hadi geçin içeriye"

İçeriye girdik ve salonda oturduk Uraz biraz gergin gözüküyordu Sofia bize içecek koymaya giderken Uraz'ın elini tuttum.

"Germe kendini bu kadar herşey yolunda"
"Biraz korkuyorum bal küpüm"
"Hiçbir şey olmayacak söz"

Sofia içecekleri getirdiğinde gözü bizim ellerimize takıldı Uraz hemen elini uzaklaştırdı benden.

"Ricardo nerde hayatım?"
"Ha Ricardo annemin evinde özlemişler birbirlerini"
"Anlaşıldı birazdan annene uğrayalım"
"Tamam aşkım"

Sofia benim yanıma oturdu ve uzun uzun yüzüme baktı.

"Bişey mi söyleyeceksin hayatım?"
"Seni çok özledim"
"Bende seni özledim"

Sarıldık ve ben ona sarılırken Uraz'a baktım ilk defa kıskanmadı bana kıskanç gözlerle bakmadı ama gergindi iki elini birbirine kenetlenmiş çok fazla sıkıyordu.

"Ee Uraz anlat bakalım nasıl tanıştın kocamla"
"Kocam-- kocanla askerlik şubesinde tanıştım"

Uraz yanlışlıkla kocam dedi ve Sofia'nın kaşları havalandı.

"Peki aşkınız nasıl oluştu 'kocanla'?"

Uraz gerildi ve bana baktı.
"Hayatım sonra konuşsanız Uraz biraz yorgun izin ver biraz dinlensin"
"Peki aşkım sen ona odasını göster"
"Tamam"

Uraz ve ben Uraz'ın kalacağı odaya doğru ilerledik Uraz baya gerilemişti odaya girdiğimizde kapıyı kapattı ve ağlamaya başladı.

"Uraz noldu?"
"Eşin sanırım kıskandı beni sevmeyecek ve seninle takılmama izin vermeyecek"
"Saçmalama Uraz tabikide kıskanmadı ben şimdi onunla konuşurum merak etme"

Uraz'ın dudaklarını öptüm ve saçlarını okşadım onu yatağına yatırıp dinlenmesini söyledim. Uraz uykuya dalarken ben salona gittim ve Sofia'nın yanına oturdum.

"Aşkım Uraz'ın üstüne fazla gitmesen olur mu?"
"Yanlış bişey mi yaptım?"
"Yani sayılır yinede dikkatli ol"
"Tamam hayatım merak etme"
"Sağol şekerim"
"Uraz senden hoşlanıyor öyle değil mi?"
"Evet bu senin için bir sorun mu?"
"Ah hayır tabikide ikimizin arasını bozmadıgı sürece benim için bir sorun yok"

Sofia'nın dudaklarını öptüm ve ona teşekkür ettim.

"Aç mısın yemek hazırlayayım mi?"
"Ben değilim ama Uraz açtır ona bişeyler hazırla"
"Hepimize hazırlayacağım beraber yiyeceğiz"
"Tamam hayatım"

Sofia mutfağa yemek hazırlamaya gitti bende o sırada kızım ile biraz ilgilendim onu çok özlemiştim.

"Aşkım yemek hazır"
"Tamam hayatım sen Uraz'ı uyandırır mısın ben ellerimi yıkayacağım"
"Tamama aşkım"
Sofia Uraz'ı uyandırmaya gitti ben ellerimi yıkadım. Sofraya geldiğimde Uraz ve Sofia çoktan gelmişti. Sofia ben ve Uraz'ın ortasında oturuyordu.

"Yemek çok güzel olmuş hayatım ellerine sağlık"
"Afiyet olsun aşkım"

Uraz konuşmuyordu çok gergindi masanın altında olan elini yumruk yapmış yumruğunu sıkıyordu. Ağlayacak gibi duruyor.

"Uraz niye bu kadar gergin?" Sofia'nın sorusu ile Uraz bize baktı.
"B-Ben mi yoo ben gergin değilim ki"
"Tabi canım" Sofia Uraz'ın elini tuttu.
"Bak niye gerildin bilmiyorum ama gerilmene gerek yok biliyorsun burda biz bizeyiz ve utanmana yada gerilmene gerek yok" Uraz kocaman gülümsedi ve yumruğunu açtı.

"Sağol ııı şey--"
"Sofia adım sofia"
"Memnun oldum küçük hanım"
"Sensin küçük hanım"
"Elif 2"

Sofia çatalını Uraz'ın eline batırdı Uraz onun başından aşağıya su döktü ve bahçeye kaçtı Sofia arkasında gitti ve Uraz tam havuzun yanında dururken Sofia onu havuza iktirdi Uraz bir kaç saniye sonra kafasına havuzdan çıkardı ve ikiside gülmeye başladı Uraz Sofia'nın ayağından çekti ve Sofia da havuza düştü Sofia Uraz'ın kafasını havuza gömdü Uraz bir kaç saniye çırpındı sonra haraket etmeyi bıraktı Sofia kafasını kaldırdı ve ona seslenmeye başladı.

"Uraz? Uraz iyi misin?"
Sofia panikledi ama Uraz hiç kıpırdamıyordu.

U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U

*Devam edecek...

Çemberin EtkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin