~
Felix Jungwon un nerede olduğunu öğrendikten hemen sonra okul bahçesine doğru yürümeye başladı. Aslında yürümek değilde daha çok zemini parçalarcasına adım atıyordu.
Sinirli ifadesi, yüksek ses çıkaran adımları, etrafa attığı bakışları ve yumruk yaptığı elleriyle etraftakilerin dikkatini çekmişti. Felix e bakıyorlardı.
Aslında neredeyse her haftada bir Felix i bu halde görürdü tüm okul. Ama onların şaşkınlıkları hiç bir zaman değişmiyordu, ne olay çıkacak ve niçin sinirli olduğunu merak ediyorlardı.
Bahçeye ilk adımını atar atmaz etrafına bakındı Felix. Göremeyince arka taraftaki çardaklara yöneldi, bütün çardakları tek tek inceledi. Gözleri tam ortadaki çardakta durdu, Jungwon oradaydı. Her zamanki gibi etrafında kızlar vardı 'piç' diye tabir ettiği Jungwon hep böyle bir pislikti.
Jungwon un gözlerinin bir yere baktığını fark etti, Felix in biricik güzeline bakıyordu... Yeji' ye.
Felix' in suratında bir sırıtma belirdi etraf oldukça kalabalıktı. Çoğu kişinin içinde onu dövecek olmak Felix in hoşuna gitmişti.
"Ya, Jungwon! "
Bahçedeki tüm bakışlar Felix e döndü, Yeji dahil.
"Bakıyorum okulun aptalı buradaymış. Ne oldu özür dilemeye mi geldin? "
Felix eliyle gel işareti yaptı Jungwon a
"Gel yanıma. Özür dilemeye geldim. "
Jungwon un dudağının kenarı zaferle yukarı kıvrıldı. Etrafındaki kızlara bakış atıp elleri cebinde Felix in yanına ilerledi. Tam bir serseri yürüyüşü sergiliyordu gözler önüne.
Jungwon Felix in önünde 3 adım aralıklı durdu. İkisine bakan Yeji ye öpücük yolladı.
Bu artık Felix için son noktaydı. Ki zaten ona yaptığı herşey için çok sinirliydi.
Yumruk yaptığı elini Jungwon un yüzüne geçirdi. Jungwon, dengesini kaybedip yere düşünce kanayan dudağına elini götürdü. Karşısındaki beden piskopat gibi gülmeye başlayınca Felix dayanamadı, onu üzerine atladı.
Felix durmadan yumruklarını Jungwon un yüzüne geçiriyordu.
Jungwon düzensiz nefeslerinin arasında konuştu
"Hadi Felix... Tekrar o günkü gibi boynumu morartana kadar boğsana beni"
Felix duyduğu cümleyle duraklayınca Jungwon devam etti.
"ÖLDÜRSENE BENİ! "
"Etraftaki geri zekalılar da birşey yapmıyor zaten"
"HADİ ÖLDÜR BENİ! "
Felix etrafına baktı cidden kimse birşey yapmıyordu, boş boş izliyorlardı.
En son Yeji yi gördü Felix. Güçsüzce dizleri üstüne çökmüş ağlıyordu. Sessizce
"Durun... Felixciğim dur lütfen... "
Diyordu.
Felix bakışlarını tekrar Jungwon a çevirdi.
"Bu burada bitmedi pislik"
Jungwon un üstünden kalkarak Yeji nin yanına çöktü. Yeji nin önüne düşen saçlarını kulağının arkasına attı.
"Yeji"
"Yeji güzelim iyi misin? "
Felix onun için endişelenmişti. Keşke diyordu içinden
keşke kendini tutsaydı. Keşke Yeji nin önünde yapmasaydı.
"B-ben k-korktum"
"Özür dilerim"
"Hadi ayağı kalk elini yüzünü yıkayalım"
Felix ayağı kalkıp elini uzattı Yeji ye.
Yeji tam elini uzatmıştı tutmak için ancak Felix in yanına düşen bir gölge görmüştü.
"F-felix dikkat e-"
Kızın lafını bitiren şeydi Jungwon un yumruğu. Bu sefer yerler değişmişti altta olan Felix ti
"Diğerleri seni öldürememiş o zaman seni kendi ellerimle öldüreceğim! "
Dedi Jungwon.
Felix in ilk yediği sert yumruk göğsüne gelince bir süre nefes alamamıştı, kendini gerçekten ölecek gibi hissetmişti bir an. Sonradan nefes almaya başlayınca bir miktar karşılık verebiliyordu Jungwon a fakat bitkin düşmüştü.
Yeji cesaretini toplayayıp etraftan bulabildiği en kalın şeyi aldı. Çardağın kırılmış parçasını.
İki eliyle sıkıca kavramıştı titreyen eli ve bacaklarına rağmen.
Çardağın kırık parçasını Jungwon a geçirdiği gibi Felix i kaldırmıştı
"Gidelim Felix"
"Hıhım"
💙Texting)
Treni kaçıran öküzler 😎Jisung
FelixBabamı ikna ettim
Eğer o da sana vurmasaymış seni affetmesi oldukça zor olurmuş.Felix
Teşekkür ederim ilk defa bir şeye yaradınLia
Daha demin dayak yememiş gibi konuşuyo bide yaNeyse Yeji sen iyi misin?
Yeji
İyiyim teşekkür ederim ☺
FelixYeji ben çok özür dilerim güzelim
😞Yeji
Hey😡
Yeter artık özür dileme
29. Kere özür diliyorsun
Affettim seni askım benim 🤭
Felix
🤭Seungmin
Başlayacağım bak sizin arkadaşlığınıza şimdiLia
Start verdim baslaSeungmin
Bu espiriyi ikinci kez yapıyorsun yeter.Jisung
Onu bunu boş verinde
Kızlar kısura bakmayın küfür edicemLia
Sanki hiç etmedi malJisung
NeyseOğlum Felix! Ağzına sıçmışşın, çocuğun sıfatı kaymış.
Lia
Jungwon u ekliyim mi?
Olay çiksin biraz/Jisung
Eklesene
Lia 1******** kişisini eklediJisung
ŞAKA YAPTIN SANMIŞTIN ÇİKAR HEMENFELİX ÇEVRİMİÇİ OLMADAN ÇİKAR ÇABUK
Lia
TANRIMYANLIŞLIKLA HYUNJİN HOCAYI EKLEDİM
Seungmin
Bu daha kötü oldu işte*********
Çocuklar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
canım hocam✓ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
Fanficmatematik hocası hyunjin ve onu çok seven öğrencisi Felix 11/04/2024 -hyunlix #1