12

451 41 31
                                    

Bölüme başlamadan önce
Çokk mutluyum
Aynı anda 3 hikayem hyunlix e girmiş

525. Canım hocam
789. Him and I
867.ilk olmuşş

Teşekkürler

-

~

"Jisung! Canım arkadaşım kaçma gel buraya"

"Bıraksana peşimi manyak! Yoruldum"

"Yorulduysan durabilirsin! "

"Sonra da döv beni oldu"

Felix Jisung' u kovalıyordu. Koşuştururken bile hala söylenip duruyordular.

Normalde Felix rahatlıkla Jisung' u yakalardı fakat nasıl korktuysa artık ulti açmış.

Jisung koşarken kolundan biri çekti, bu babasıydı.

"Jisung şimdi öldürdüm seni! "

Demişti Felix yakaladığını zannederek. Fakat yönünü Jisung un olduğu yere doğru çevirdiği gibi müdüre çarpması bir oldu.

"Lee Felix, yine mi kavgaya karışıyorsunuz? "

Karşısında müdürü yani Jisung un babasını görünce Felix dövmekten vaz geçmişti, doğal olarak.

(Yapay olacağı yoktu ya 😏)

"Ehe~ yanlış anlamışsınız efendim biz oyun oynuyorduk, kovalamaca. "

"O zaman niye şimdi öldürdüm seni dedin bakalım? "

Bu adam ne zaman susacak diye geçirdi içinden Felix

"Kovalamaca da ebelenen ölmüş sayıyoruz ve oyundan ayrılıyor sona kalan kazanıyor o yüzden"

Hala suratındaki endişeli gülümsemeyi koruyordu.

Sonunda müdür ikna olmuştu ve (büyük ihtimalle) odasına doğru gidiyordu.

"Jisungcum canım benim seni dövmekten vazgeçtim. "

"Ama ağzını açsaydın cidden döverdim"

Felix den devam)

Jisung un koluna omzumu atmış bahçede dolaşıyorduk ki kolları bağlı bir Yeji önlerinde durdu.

"Felixciğim artık sıkılmaya başladım anlatır mısın? "

Unutsaydı keşke, şimdi ya üzülürse?

Fakat zorlamanın da anlamı yoktu. Eninde sonunda öğrenecekti elbet.

"Jisung sen beni iki dakika beklesen olur mu? "

"Olur olur, hadi anlatta gel"

Jisung un yanından ayrılıp Yeji ile arka bahçeye doğru gidiyorduk. Yanımıza Hyunjin hocam canım hocam geldi.

"Bana borçlu olduğunu unutma. Senden bir istekte bulunacağım"

"Hocacım bunun için mi geldiniz yahu! Ben biliyorum zaten"

"Unutma diye dedim"

Tam ağzını açıp konuşmaya başlayacakken böldüm. Böldüm çünkü belli ki sohbet açmaya çalışacaktı.

"Hocam biz bi konu konuşacağız sonra söyleseniz olur mu? "

"Ne konusu"

Göz devirdim.

Çok meraklı, soru sormasa olmuyor.

"Özel bir konu"

"Tutmayayım o zaman sizi"

Şükür.

Hyunjin hocaya el sallayıp arka bahçe ye geçtik.

"Şimdi sana anlatacağım ama üzülmek yok tamam mı? "

"Tamam sen yeterki anlat! "

Saçını okşayıp bir gülümseme yolladım konuşmadan önce rahat olmasını istiyordum.

"Şu Jungwon... Sana takıntılı diyebiliriz"

Yeji nin gözleri merakla kocaman olmuş devam et dercesine tatlı tatlı bakıyordu.

"Yaptığı şeyleri sana söyleyip üzmek istemiyorum ama bilemen gerekiyor sanırım"

"Seni okul çıkışında takip ediyordu, etek altı fotoğraflarını çekmişti ama sildim bu konuda rahat ol. Sapık gibi galerisi senin fotoğraflarınla doluydu. Seninle fake hesaptan yazışmış falan."

Diğerlerini söylemek bile istemiyorum. Söyleyemiyorum da

"Dahası da var ama onları söylemek istemiyorum Yeji"

Kafamı aşağı eğmiş yere bakıyordum. Ben bile anlatırken utandım bu pislik nasıl utanmadı?

"Bu yüzden mi dövdün? "

"Evet, rahatsız olduysan özür dilerim"

"Özür dilemesene şapşik"

Yine o tatlı gülümsemesini takmıştı yüzüne, her seferinde beni de güldürmeyi  başarıyordu.

Hyunjin den)

"Özür dilemesene şapşik"

Diyerek Felix e sarışmıştı. Sinir bozucu.

Ha? Ben mi? Evet ben Felix özel diyince dayanamadım onları dinlemeye geldim. Duyduklarım bir yana en çok sinirimi bozan niye onunla sarılmalarıydı?

Hayatımda ilk kez birini kıskandım sanırım. O kişiyi de kıskandığım iki oluyor!

Kendine gelmelisin Hyunjin. O senin öğrencin kıskanamazsın, acaba onu seviyorum mu diye ikileme düşemezsin en önemlisi onu SEVEMEZSİN!

Sarıldıkların da Yeji Felix in üstüne fazla yük verdiği için sırt üstü düştü yere. Sonra da

Sonra da beni gördü zaten.

"Yakalandım tam oldu! "

Koşarak uzaklaştım oradan.

(Okul çıkışı)

Çantamı almış ve okuldan çıkmıştım. Telefondan öğrencimin hesabına bakıyordum, evet Felix in fotoğraflarına. Bakmama konusunda kendim ile olan savaşımı kaybetmiştim.

Hala gönderilerine bakarken bildirim panelinden mesaj geldi.

Küçük baş belam
İstek hakkınızı kullanmaya ne dersiniz?









canım hocam✓ʰʸᵘⁿˡⁱˣHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin