21

389 36 261
                                    

"OĞLUM UYANNN! "

Odaya dalan annemle güne başladım.

"Sana da günaydın anne"

"Saat altı ALTI hazırlan hemen"

"Oha o kadar uyudum mu-"

Annem yine argo kelime kullanmam ile ağzıma şaplağı yemiştim.

"Demedim mi ben sana! Neyse hazırlan haydi. Bir daha da öyle konuşma"

"Tamam tamam. Çıkta hazırlanayım anne. "

Annem çıkınca derin bir nefes aldım. Lavaboya girip işlerimi hallettikten sonra kıyafet dolabımın önünde dikildim.

"Hyunjin geliyor. Nasıl giyinmeliyim?"

Bu tarz durumlarda annenize danışmanız gerekebilir.

"ANNEEE! "

...

Ya da bir daha düşündüm de boşverin kendiniz hazırlanın.

"Ya anne! Onun için hazırlandığımı düşünecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ya anne! Onun için hazırlandığımı düşünecek. "

"1. si gayet klasik bir kombin niye düşünsün 2. si onun için hazırlandığından dolayı çağırmadın mı beni buraya? "

Hakkıydı sanırım, klasik bir kombindi zaten.

"Peki, teşekkür ederim anne. "

Tarak ile saçımı şekillendirdim, yani şekillendirmeye çalıştım saçım kolay şekil almazdı. Tarakla iyice şekil vermeye zorladıktan sonra başarmıştım, şükürler olsun. Son olarak dudağımı çok hafif bir şekilde renklendirdim.

Merdivenlerden aşağı indim ve annemin yanında dikildim. Hala tatlı mı yapıyor gerçekten?

"Anne, en fazla on dakikaya gelirler ve sen hala tatlı mı yapıyorsun? "

Soruma cevap vermek yerine yanaklarımı mıncırdı.

"Ne kadar yakışıklı bir çocuk doğurmuşum ben! "

Ellerini yanağımdan çektim, annem de önüne döndü.

"Sorumun cevabını bekliyorum anne."

"Yok oğlum buzluktan çıkardım üzerine süsleme koyuyorum. "

"Vay be... Benim için yaptığın tatlıya bile süs koymuyorsun. "

Annem işini bırakarak bana dondu ve o mükemmel anne pozunu yaptı. Ellerini beline koyup tek kaşını kaldırarak bana baktı.

"Sen bana ajitasyon yapacağına git odanı topla. "

"Belki sen ve Minji teyzenin oğlu odanda vakit geçirirsiniz. " İmalı bir şekilde söylemişti annem.

"Çok fenasın anne. "

Mutfaktan çıkararak salona geçtim ve koltuğa kuruldum. Haftasonları gerçekten sıkıcıydı, sadece sevgili olduğum kızlar beni eğlendiriyordu. Ancak şuan sevgili olduğum kız müsait değilmiş, onunla işi haftaya yapacağım yoksa sıkıntıdan ölürüm.

canım hocam✓ʰʸᵘⁿˡⁱˣHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin