Tamamen texting yazmayı düşünüyordum ama bu bölüm texting olmayacak
İyi okumalar
--------------------------------------
Şuan önümde matematik öğretmenim duruyordu, sırılsıklamdı. Böyle her zamankinden daha çekici görünüyordu. Vücudundan düşen yağmur damlaları olmak istedim o an.
Kendime gelince onu hemen içeri almam gerektiğini hatırladım"Kusura bakmayın içeri geçin lütfen"
Ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi. Biraz tedirgin görünüyordu.
Salona geçtiğimizde koltuğa oturttum
"Bekleyin geliyorum"
Banyoya girip kurutma makinasını ve saç havlusunu aldım. Odama girince en büyük sweatimi aldım.
Salona geri döndüğümde etrafı inceliyordu.
"Hadi saçınızı kurutalım"
İlk önce havluyla saçlarının ıslaklığını aldım. Ardından kurutma makinesiyle saçlarını kurutmaya başladım.
İşim bittiğinde elimle biraz taradım.
"Teşekkür ederim Felix"
"Rica ederim"
Elimdeki sweatshirt i ona uzattım
"Ben çıkayım sizde üzerinizi değiştirin, çok ıslanmışsınız"
Tam çıkacakken arkamdan konuştu.
"Gitmene gerek yok"
Geri dönüp baktığımda gömleğini çıkarmıştı bile, karşımda yarı çıplak duruyordu.
"Öğrencinizin karşısında soyunmak yeni mi çıktı? "
"Sana öğrenci demeyelim artık"
Konuşurken bir yandan sweatshirt ü üzerine geçiriyordu."Peki ne diyelim sevgili hocacığım? "
"Öğrenci dışında herşey olur sana çünkü ben seni öğrencim olarak görmüyorum. Bu yüzden bana adımla hitap et Felix"
"Tamam Hyunjin öyle olsun. Garip geliyor ama alışırım artık. Ben mutfaktan sıcak birşeyler getiriyorum"
Kapıya doğru gidiyordum ki
"Daha sana alıştıracağım çok şey var" Dedi
Kısık sesle söylemişti ama ben duymuştum
"Birşey mi dedin? "
"Ha yok ben birşey demedim"
Mutfağa geçip kahve makinasından iki kahve yaptım.
Salona geçtim, kahvesini ona verdim.
"Anlat Hyunjin ne oldu? "
"Ya şimdi dalga geçmek yok onu baştan söyleyeyim"
"Tamam tamam. Anlatın hadi"
"Okuldan sonra evime gittim işte. Ama ev çok dağınıktı her yer. Altınlar falan da çalınmış. Her odayı kontrol ettim işte. Fakat bir oda hepsi gibi dağıtılmamıştı ellenmemiş bile. Garip olan şu ki o oda benim için çok özel bir oda. Bilerek oraya dokunmmamış olabilirler mi bilemedim. Neyse ben de korkuyorum hırsızlıktan arkadaşlarımı aradım ulaşamadım hiç birine başka da yakınım yoktu bende sana yazdım işte. "
"Bundan korktuğunu bilmiyordum"
Bir süre sustuk. Ben Hyunjin le konuşmak istiyordum ama konu bulamıyordum. Kafamı kaldırıp ona baktım, oda bana bakıyordu.
Sessizliği bozan taraf o oldu.
"Okulla ilgili konuşalım mı biraz? "
Sikeyim, doğru ya ağzımdan kaçırmıştım kantin camlarını kırdığımı.
"Aaaaaa telefonum çalıyor sanırım ben bir bakayım"
Ayağı kalktığım gibi bileğimden çekip beni koltuğa geri oturttu.
"Telefonun burada ve ben ses duymadım. Camları nasıl kırmayı becerdin Felix? "
"Unutmadın dimi sen onu? "
"Cık, unutmadım"
"Ya ama benim suçum değildi ki! Ben sandalyeyi Jisung a atacaktım oda eğildi sonra kantin camları kırıldı. Hepsi Jisung un yüzünden! Eğilmeseydi cam değil onun kafası kırılırdı. "
"Sen zaten benim kafamı kırdın. Bundan önceki sene Seungmin in kafasını kırdın. Sıra Jisung a mı geldi?"
"Ben isteyerek mi yapıyorum! Onlarda adam gibi dursun durdukları yerde. "
"Müdüre giderse okul değişikliğine kadar gider daha öncede bu tarz olaylar yaşattığın için. Biliyorsun değil mi? "
"Ama benim canım ultra mega aşşırı yakışıklı matematik öğretmenim bunu müdüre iletmez. Değil mi? "
Kedi gözlerimi takınmayı unutmadım tabi ki.
"İletmezmiş "
"Hmm. Felix te teşekkür ediyormuş"
"Öylemiymiş? "
"Öyleymiş "
"Tamam tamam ama bak parasını ödersin camların. "
"Öderim hocacım bilirsiniz zengoyum ben zaten"
"Tabi tabi"
"Felix bir şey daha soracağım"
"Sor hyunjin"
"İtiraf sayfası? "
"Eeee? İtiraf sayfası ne? "
"İtiraf sayfasının sahibi kim? Söylersen kim olursa olsun en ufak bir ceza almayacak sadece o kişiden kapatmasını rica edeceğim tamam mı? "
"Hangi itiraf sayfası? Instagram daki mi yoksa Facebook taki mi? "
"Facebook ta da mı var? Neyse ikisini de söyle"
"Benim de itiraf sayfam var ama facebook taki benim değil kim o dayı platformunda açar ki? "
"Yani ınstagram daki senin? "
Ağzıma tüküreyim ben! Facebook a laf edeceğim diye kendimi ifşaladım adeta!
"Başka olmadığına göre sensin Felix"
"Yanlışlıkla söyledim ben unut unut. "
"Öyle bir şey mümkün değil. "
"Müdüre iletmeseniz? "
"Müdüre iletmem ama elbet bir ceza alıcaksın benim tarafımdan. "
"Herşey de ceza ya! Ama söz verin sizden başka kimse bilmeyecek"
"Söz. Küçük baş belamı kimseye söylemem"
"Küçük baş belam? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
canım hocam✓ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
Fiksi Penggemarmatematik hocası hyunjin ve onu çok seven öğrencisi Felix 11/04/2024 -hyunlix #1