Kalktığımda okula geç kaldığımın farkına vardım.
Uyandığımda Hyunjin hala uyuyordu, ben de onu izliyordum. Tamamen kusursuzdu. Bakışlarım dudaklarına kaydığında dünü hatırladım, o pembe dudakların tadı... çok güzeldi. Tekrar öpmek istedim, uyanır ve beni fark ederse utanacağımı biliyordum ama dayanamıyordum işte.
Yüzüne yaklaşarak dudaklarına bir öpücük kondurdum ve hızlıca geri çekilecekken elleri beni durdurmuştu, beni öpmeye devam etmişti.
Ellerinden kurtulduğumda ellerimle destek alarak kendimi kaldırdım ve sırtımı yatak başlığına yaslayarak oturdum.
"Ya madem uyanıyorsun ne diye gözünü açmıyorsun? "
"Sana da günaydın baş belası, sabah öpücüğü ile güne başlamak çok güzel."
"Ne demezsin. "
"Bir şey diyeceğim Felix. "
"Söyle Hyunjin. "
"Diyorum ki"
Devam et dercesine bakış attım.
"Hazır burdayken ve bu vaziyetteyken, bir daha mı yapsak? "
"NE DEMEK BU HALDEYKEN?! "
Anlık panikle unutmuşum, çıplaklığımızı örten tek şey siyah örtüydü.
Gözlerim kocaman bir şekilde Hyunjin' e baktım.
"Olmaz olmaz olmaz! "
Benim tepkilerime sırıtmaktan başka yanıt vermiyordu.
"Felix."
"Ney ya?! "
"Çok güzeldi değil mi? "
"YA HYUNJIN! "
"Utandın mı sen? "
Sence bakışkarımı Hyunjin' e yolladım.
"Utanmana gerek yok. Nasıl olsa dün her şeyi gördüm. "
Utancımdan yerin dibine girecektim şimdi. Yanaklarımın pespembe olduğunu bildiğimden ve Hyunjin' e gıcık olduğumdan üzerine atladım.
"SUS HYUNJİN.CANINI FENA YAKARIM! "
"Dünkü gibi yaparak mı? "
Sırıtması artık iyice sinirimi bozmuştu. Hyunjin' i sarsmayı bırakarak üzerinden çekildim ve banyoya ilerledim.
"Nereye? "
"Duş alacağım. "
"Ben de geleyim mi? "
Duymazdan gelerek banyoya girdim.
...
Duştan çıktıktan sonra salona geçip koltuklara oturmuştum. Hyunjin sabahtan beri dün hakkında imalar yapıp duruyordu, başım şişmişti gerçekten.
Treni kaçıran öküzler 😎
Seungmin
OOOOOOOOOOOOYeji
Ne oluyor Seungminciğim?Lia
SabırHyunjin hoca ve felix aynı gün yoktu ne tesadüf 😱
Siz
Hastaydım benJisung
Yawww he he
Annen aradı beni
Felix sizdemi ne zaman geri dönecekmiş telefonlarımı acmıyor dediBen de kıyamadım🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
canım hocam✓ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
Fanfictionmatematik hocası hyunjin ve onu çok seven öğrencisi Felix 11/04/2024 -hyunlix #1