Kantinde yemeğimi yemeye çalışırken tüm gözler üzerimde olduğu için rahat olamıyordum. Kendimi ne kadar tutmaya çalışsamda başaramadım.
"Bir sorun mu var! Ne bakıyorsunuz ? "
Suratlarına geçiresim vardı. Okul lez dolu onlara neden birşey denilmiyor? Ah, unutmuşum onlar bilmiyordu.
Elime yemeğimi aldım, tam ısıracakken...
Tahmin edin kim geldi?"Ne var Yo-jin? "
Ağlıyordu, ancak ağlaması içimde birşey yaşatmıyordu.
"Bunu bana neden yaptın? "
"Güzel değil miyim? Beklentilerini mi karşılayamadım? "
"Bir erkekte ne buldun bebeğim? Hm, söyle bana. "
"Bana bir daha o şekilde hitap edersen hiç acımam sana! "
"Konuyu dağıtmaya çalışıyorsun değil mi?"
"Defol git Yo-jin! "
"Bekle... Sen! "
"Daha yeni anlıyorum ben aptalım! Sen beni kullandın! " diyerek yumruk yaptığı ellerini masaya vurdu. Ben ise sandalyede rahatça oturmuş, küçümseyici bakışlarımı ona yolluyordum.
"Evet, sen tam bir aptalsın. " Öne eğildim ve sırıtarak ona baktım.
"Güzelsin ama bir o kadarda aptalsın. "
"Sen nasıl birisin Felix! Davranışların, beni çok seviyor gibi davranıyordun. "
"Bak hala kabullenemiyorsun Yo-jin. Ben sana kısaca özet geçeyim sonra defol git. "
"Sen sadece benim eğlencemdin başka birşey değil. Aptal olduğun her halinden belli. Sana telefonda çıkma teklifi eden birinden ne beklersin ki? Hevesimi aldım ve bitti. Jeton düştü mü? "
Sinirden kıpkırmızı olmuştu suratı. Aniden ayağı kalktı ve koşarak kantinden ayrıldı.
Yemeği yiyecekken elim gitmedi.
"Tüm tadımı kaçırdı geri zekalılar! "
༶•┈┈⛧┈♛
3. Dersteydik oldukça sıkıcıydı.
Önüme düşen kağıdı gördüm ve etrafa baktım. Yeji el salladı, ondan gelmiş olmalıydı.
Lia da merakla kafasını sıradan kaldırdı.
Kağıdı açtım.'Bugün bende toplanalım Felixciğim. Saat 18:00 de. Gelecek misin?'
Lia' ya bakış attım, başını aşağı yukarı oynattı. Kalemi alarak cevabımızı yazdım.
'Lia da ben de geliyoruz. '
Kağıdı katlayarak Yeji' ye attım.
༶•┈┈⛧┈♛
Okuldan çıktığım gibi hazırlanıp Yeji nin evine doğru yol almıştım. Zile bastım ve kapının açılmasını bekledim.
"Hoşgeldin! İçeri geç. "
Ben içeri geçince Yeji salona kadar bana eşlik etmiş sonrasında kendisi başka bir yere gitmişti.
"İddiayı ben kazandım ! "
"Hadi ordan, ben kazandım işte! "
"Seungmin, Jisung inin koltuktan! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
canım hocam✓ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
Fanficmatematik hocası hyunjin ve onu çok seven öğrencisi Felix 11/04/2024 -hyunlix #1