Negyedik Fejezet

105 7 5
                                    

Rocio Reyes

- Megmondtam, hogy ne kelts feltűnést! -szólt a rádión keresztül Manuel. A rendőrök és Matteo emberei voltak a nyomomban. - Elég nehéz feltűnés mentesen felrobbantani egy 18 méter magas épületet, ami ráadásul a bátyádé! -válaszoltam és jobbra rántottam a kormányt.
- Két kanyar lesz jobbra aztán 3 balra és menj be egy parkoló házba, a 2. emeleten lesz egy Gleccserfehér metál Audi Q7, CZ-692-LR rendszámmal. Szállj be és gyere a központba, lehetőleg feltűnés mentesen! -adta az újabb parancsot, s úgy mentem ahogy mondta. Amikor az első balnál le kanyarodtam leráztam őket. Azonban nem lassítottam, minél előbb vissza akartam érni. - Mellesleg, utálom az Audikat! -jegyeztem meg, s már be is kanyarodtam a parkolóházba. Felhajtottam a 2. emeletre és leparkoltam a kocsit. Nyitva hagytam az ajtaját és a másik autóhoz rohantam.

Matteo Rodriquez

- A KURVA ÉLETBE! -ordítottam és a telefont a falhoz vágtam. - Mi történt fiam? -kérdezte apám, mikor bejött az ajtón. - ROCIO! Felrobbantotta az irodaházat! AZ EGÉSZ KURVA ÉPÜLETET! -remegtem az idegességtől, megint megtörténik az ami 2 évvel ezelőtt. - Hogy mi? -ráncolta össze a szemöldökét. - Jól hallottad! Már 1 hete ez megy! Egyik csapás a másik után, emlékszel, amikor a Torinó-i ügyfél vissza mondta a megállapodást és buktunk 300 ezret? Az is Rocio műve volt! Rocio robbantotta fel a kocsimat és Rocio húzott le 450 ezerrel! Manuel teljesen ellenem fordította! Csak tudnám, hogy hogyan?! -ültem le a fotelbe, a lábaim remegtek és már a fejem is fájni kezdett. - Az unokámmal! Manuel megzsarolta, hogy bántani fogja. Ismered az öcsédet, ott üt ahol és amivel a legjobban fáj! -felelte és rágyújtott egy szivarra. - Rocio nem dől be az ilyen üres fenyegetéseknek! Ő inkább fegyvert ránt és főbe lövi az illetőt! -magyaráztam és öntöttem magamnak egy pohár whisky-t.
- Csak, hogy mostmár ő is anya és a gyereke a mindene! Vakon fogja követni Manuel-t, mert a gyermeke élete forog kockán! Meg kell őket találnod és véget vetni ennek a rémálomnak, mert ha így haladunk csődbe fogunk menni és minden befolyásunkat elveszítjük! Arról nem is beszélve, hogy utána egyesével megöl mindannyiunkat! Rocio-t is. -mondta, s ennél a pontnál felkaptam a fejem. Ha akár egy ujjal is hozzá mer nyúlni megnyúzom, mint egy nyulat! Ennyi idő után is még mindig őrülten szeretem és bármit megtennék érte. Ajtó nyitódásra kaptam fel a fejem. Salvo és Lele volt az. - Ezt a kocsiban találtuk. -adták át a papírt.

Következő célpontja a kikötő!
453278

- Mi az? Fenyegetés? -kérdezte apám és felállt a kanapéról és mögém lépett. - Nem. Ez segítség. Rocio kézírása! -mondtam és közben a papírt a vizsgáltam. - De mi ez a szám? -ráncolta apám a szemöldökét. - Nem tudom.

Mennydörgés 2. - Hazatérés Where stories live. Discover now