Hatodik Fejezet

82 8 0
                                    

Manuel és én a kocsiban ültünk, s az újabb csapást kezdtük végrehajtani. - Nem a kikötőbe megyünk? -kérdeztem, amikor megláttam, hogy teljesen más irányba fordulunk.
- Változott a terv, van egy sokkal jobb ötletem. Premier plánban fogjuk végignézni. -vigyorgott, azonban nekem a szívem kihagyott egy ütemet. - Mire készülsz? -kérdeztem, s a szívem egyre hevesebben kezdett verni. Egy épület tetejére vitt. - Manuel, mit művelsz? -kérdeztem már sokadjára. - Ezt könnyebb megmutatni, mint elmagyarázni! -ujjongott, mint egy gyerek, aki éppen most kapta meg az új játékát. Egy távcsövet adott a kezembe, s oda néztem, ahova mondta. Matteo házát kellett néznem. A szívem össze szorult, ahogy láttam felrobbanni a házat. - Ez igen!! -kiáltott és hangosan fel kacagott. Sokkot kaptam, megszólalni sem tudtam. A távcső kiesett a kezemből. Akkor eszméltem fel, amikor a hajamba markolt és hátra húzta. - Azt hitted nem tudok a kis magán akciódról? A ház minden négyzetcentimétere be van kamerázva és még a WC fedél alatt is poloska van! -mondta és közben a hajamnál fogva húzott az épület alaksorába. - Megmondtam neked, hogy csúnya vége lesz!

Matteo Rodriquez

Mind a kikötőben voltunk, amikor vészjelzést kaptam. 5...4...3...2...1! Bomba. Mire észbe kaptam a telefonom csörögni kezdett, videó hívás ismeretlen számról. - Hello teso! -köszönt az elmebeteg öcsém. Egy alaksorban állt, mögötte pedig egy gorilla, akinek a kezében a lányom volt. - Remélem mindenkit a kikötőbe vittél, mert volt egy kis grillezés a házadban. Huhuuu. -kacagott. Anya! Anya is a házban volt. - Mit műveltél te görény? -a pumpa kezdett felmenni bennem. - Én? Nem én! Ő! -húzta a kamera elé Rocio-t. - Köszönd neki! Hiszen ő írt neked szerelmes levelet! -rántotta meg a haját. - Ha most rögtön nem engeded el esküszöm, hogy...-mielőtt befejezhettem volna Rocio-t ellökte magától. - Igen, tudom. Kinyírsz! Pff. -nevetett fel és egy pisztolyt fogott a kezébe. - Na figyúzz ide bátyus! -Rocio-ra tartotta a fegyvert és meghúzta a ravaszt.
- NEEEEEM! -ordítottam, s a kislányom a háttérben sírni kezdett. - HALOTT VAGY! ÉRTED? HALOTT! BÁRHOL VAGY ÉN MEGTALÁLLAK ÉS ISTENEMRE ESKÜSZÖM, HOGY MEGÖLLEK! -megölte őt, a nőt, akit szerettem. Nevetve integetett és nyomta ki a hívást. Térdre estem és a telefon kiesett a kezemből. - Matt! -rohant oda hozzám Andres. - Megölte őt. Megölte Rocio-t! -mondtam halkan, s Andres mellém térdelt.
- Anyukád kórházban van, a robbanás során súlyosan megsérült!

Mennydörgés 2. - Hazatérés Where stories live. Discover now