0533******* : Çınar ağacının oraya gelirmisin?
Bu Enes'ti dönmüşmüydü görevden. Ayy çok mutlu oldum. Tarifsiz duygular hissediyorum. Gitsem mi acaba.
0533******* KİŞİSİNİ 'ENES'
KİŞİSİ OLARAK DEĞİŞTİRDİNİZ
Enes: Görüldü demek öyle olsun be güzelim
Güzelim mi dedi ben mi yanlış okudum. Gözlerim güzelim yazısı da gezindi. Şimdi gitmimde ne yapim ben.
Siz : Geliyorum
Eve zaten yeni girmiştim annemlere gözükmeden çıktım. Aşağı doğru heyecanla yürüdüm. Onun mesajda değilde gerçekte gözlerimin içine bakarak güzelim demesinin hayaliyle hemencecik gelmiştim yanına.
Sıkı sıkı boynuna sarılma isteği çık aklımdan.
"Yedi dakika otuz üç saniye." Mırıldandı. "Hah" benim kaç dakikada geldiğimi mi hesaplamıştı. Yanına yaklaşıp durduğumda.
Gözlerinde özlem vardı. Bana sarıldı. Enes bana sarıldı. Benim ona sarılmak istediĝimi mi fark etmişti. Ellerimi boynuna doladım. Saçlarımın kokusunu içine çekti derin, başını boynuma gömdü. Zaman durmuştu. Hayatımın en anlamlı en özel anını yaşıyordum.
Bir süre böyle kaldık ne ben ondan ayrılabildim nede o ayrılabildi benden. Boynuma gömdüğü kafasını kaldırdı derin bir nefes aldı. Kollarını benden ayırdı. Keşke diyorum hiç ayrılmasaydık. Hep az önceki anda kalsaydık. Ben galiba ondan etkilenmiştim.
"Buraya seni uyarmak için çağırmıştım."
"Ne konuda uyaracaktın beni."
"Arabaya geçelim orda anlatayım hava soğuk burada üşürsün." Arabaya bindim beni ne için uyaracaktıki.
"Ee seni dinliyorum."
"Sevgilin çok tehlikeli biri." Ne sevgilisi benim sevgilim falan yok.
"Niye öyle bakıyorsun Mete'den bahsediyorum sakın inkar etmeye kalkma her şeyi biliyorum."
"Ne Metesi, ne sevgilisi Enes!"
"İnkar etme biliyorum dedim. O çok tehlikeli, masum gibi gözüküyo fakat amacı çok başka." Delirmiş gibi bakıyordu.
"Enes Mete benim arkadaşım sadece ne abarttın. Ayrıca Mete hakkında doğru konuş o cok iyi biri." Elini ensesine götürdü bi süre önüne baktı.
"Ya kızım yolun ortasında önümü kesti. Sen ne hakla benim sevgilimle gecenin köründe ağacın altında buluşuyorsun? Dedi bunada mı inanmayacaksın." Ağazım açık kalmıştı Mete, ben, Gürkan ve Yeşim hep beraber takılırdık. Gürkan ve Yeşim sevgililerdi fakat Mete ve benim aramda böyle bir şey olmasına imkan yoktu.
"Nee! Ciddi misin şuanda yoksa kamera şakası falan mı?"
"Sence kamera şakası olsa böyle delirirmiydim." Sahi ya Enes neden sinirlenmişi.
Mete onu nereden bulmuştu. Burnundan soludu.
"Bilmiyorum Ece inan bilmiyorum!" Diye kükreyio elini direksiyona vurdu. Ürktüğümĥ fark etti.
"Bak kızım başkası olsa umursamazdım ama şuan çok fena taktım neden bilmiyorum. O herifi gebertmediğime dua etsin. Ortada yanlış ablaşılma var o zaman o pislik kesin seni seviyodu o yüzden böyle zırvaladı."
"Sen ne zaman döndün."
"Geçen hafta."
"Meteyi ne zaman gördün."
"O s*ktiğimin herifinin adını birdaha sakın ağızına dahi almayacaksın." Bu beni fena kıskanmıştı. Bu durum hoşuma gitti istemsizce sırıtmaya başladım.
"Bak kızım seni gördüğümden beri sürekli aklımdasın ne yapsam çıkmıyorsun..." sözlerini bölen benim dudaklarım oldu.
Ne cesaretle yaptım bilmiyorum. Onu ölmüştüm. Oda bana karşılık vermişti. Ayrılıp gözlerinin en derinlerine baktım.
"Sende benim..."
"Sende benim ne Ece."
"Sende benim sürekli aklımdasın çıkmıyorsun."
"Onu fark ettim zaten." Sırıtışıma karşılık o da sırıtı.
"Yani üzerindeki ceket..." Üzerimi değiştirmeye zaman vermediği için böyle gelmiştim yanına.
"Yakışmış, ama sanki bir terzi eli değmesi gerekiyor." Aynı anda kıkırdadadığımızda bu sefer onun dudakları benim dudaklarıma kapandı.
~Beğendiysenin lütfen oylayıp bol bol yorum yapabilirmisiniz 💗