Acıttı fazlasıyla annemi sevmiyordum, başka adamlarla hatıyordu fakat; yinede annemdi kafam allak bullak olmuştu.
O sırada furkanın aradığını fark ettim. Ona öfkem tavan yapmasada telefonu açtım.
"Nasılsın"
"Hemen bizim eve gel hemen"
Çok öfkeliydim. Telefonu kapattım. Furkan hemen geldi. Bahçeye çıktım.
"Yağmur noldu?"
Sorgularcasına beni süzüyordu
"Sence nolmuş olabilir? Aldatıldım, sonra nedenini bilmeden senin yanına geldim"
duraksadım
"Ben seni görmedim"
"Çünkü o sırada mirayla öpüşüyordun! Onuda geçtim ardından eve geldim ve annem babam boşanıyormuş. Allah kayretsin şu amk dünyasında hiç mi sevenim yokmuş be hiç mi?"
Ağlıyordum çok ama çok çaresizdim. Furkan öylesine karşımda durup bana bakıyordu. Bana adeta acıyordu. Onun gözünde zavallının tekiydim. Allah kayretsin! Her şey üst üste geliyordu.
"Yağmur"
Gözlerimi dikmiş ona bakıyordum. Neden böyle olduğuna dair en ufak bir fikrim yoktu. Keşke hiç tanışmasaydık. Ondan intikam almak falan istemeseydim. Keşke...
"Yağmur"
"Ne ne ne ne var !!"
"Böyle yapma lütfen"
"Allahın cezası ne yapayım ha ne yapayım boynuna mı atlıyayım? Seviniyim mi? Sen bana YALAN SÖYLEDİN! Bunu asla unutmıycam"
"Yalan söylemedim"
"Niye öptün o zaman onu niye hormanların mı çostu noldu allahın cezası noldu"
Furkana vuruyordur. İstemiye istemiye ona vuruyordum.
"Yeter ya sana yalan falan söylemedim ben"
"İyi"
Furkanın yanından uzaklaşıyorum. Arkamdan geliyor ama aldırış etmiyorum. Neden her şey üst üste geldi ki?
"Yağmur!!"
Aldırmadan tekrar yürüyorum. Koşarak yanıma geliyor ve kolumdan tutuyor.
"Bırak beni bir daha yüzünü görmek istemiyorum"
"Ama ben senin her zaman yüzünü, gülüşünü görmek;o ukala ama tatlı konuşmalarını dinlemek istiyorum."
"Eski yağmur öldü"
"Buna emin misin?"
"Yarın herkeze bunun bedelini ödeticem bana bir şey yapmamış olsalar bile herkezden ama herkezden öcümü alıcam"
"Eline ne geçicek?"
"Senin eline ne geçti? Ha senin eline ne geçti beni bu kadar üzünce eline ne geçti?"
"Ya mira beni zorla öptü tamam ona aşıktım deli gibi seviyodum.ama artık bu saatten sonra onu sevmem imkansız"
"Söylediğine inanıyo musun?"
"Evet çünkü ben SENİ SEVİYORUM PERİ KIZI"
"Ben de seni seviyordum"
"Şimdi?"