#14 Próba cz2

169 8 0
                                    

-Dobra już bo muszę się ubrać- powiedziałem.
-No weź- odpowiedziała przeciągając.
-No dobra- powiedziałem całując ją, na co pogłębiła pocałunek. Staliśmy tak z 5 minut z czego ja byłem w samych bokserkach.
-Dobra gołąbeczki bo musimy jechać na próbę - zaśmiał się Przemek.
-Już już- powiedziała Julita.
-Kocham cię- dodała ciszej.
-Ja ciebie też- odpowiedziałem i ubrałem się.
-Patryk!- wydarł się Bartek.
-Co?- zapytałem zaskoczony.
-Chodź tu!- rozkazał trochę wkurzony.
-Co?- powtórzyłem się.
-Zabrałeś mi telefon?- zapytał.
-Nie?- odpowiedziałem w lekkim szoku.
-To pewnie Przemek, jest prima aprilis- dodałem ogarniając który dziś jest na telefonie.
-PRZEMEK!- wydarł się jeszcze raz.
-BHAHAHAHAHA- usłyszałem głos Przemka.
-Gdzie mój telefon?- zapytał dość spokojnie bubiś.
-Nie wiew haha- dodał zakrywając ręką usta gdy tylko lekko się zaśmiał.
-Ja pierdole Przemo, mamy zaraz próbę a fausti nie wie jak dojacheć- dodał wkurwiony.
-Zadzwonie do niej bo ten debil szybko ci nie odda tego telefonu- poinformowałem Bartka na co kiwną głową. Chwilę (to znaczy godzinę) po męczyłem się z fausti ale w końcu dojechała.
-Cześć Patryk!- krzyknęła i przytuliła mnie.
-Hejka- odpowiedziałem również ja przytulając. Zaprowadziłem ją do Bartka który aktualnie bił się z Przemkiem żeby ten oddał mu telefon.
-Misiaki fausti dotarła- powiedziałem.
-Po godzinnym męczeniu ale dotarła- dodałem ciszej na tyle żeby każdy usłyszał, na co fausti walnęła mnie w ramie.
------------------------------------------------------
Rozwinięcie 13 i zaraz będzie (chyba) 15💋

To jedyne uczucie ||Qry&Julita||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz