Jeśli to czytasz, to jest duża szansa, że dotrwał_ś do końca I tomu Zielonego Kaptura. Dziękuję za poświęcenie czasu na moją skromną lekturę, zostawienie gwiazdek i komentarzy – jestem niezmiernie wdzięczna za każdą formę wsparcia.
Zielony Kaptur miał być tylko ćwiczeniem pisarskim. Plan był taki, że zanim usiądę do czegoś, co w mojej głowie urosło już do statusu opus magnum, muszę się rozpisać. Odpaliłam swój Dysk Google i wybrałam szkic o nazwie Wielki Aer i Zielony Kaptur z 9 grudnia 2021 roku. Gdyby wtedy ktoś mi powiedział, że ta historia, którą leniwie i jakby od niechcenia skleciłam w dwa wolne wieczory, urośnie do opowiadania podzielonego na dwa tomy, to bym się chyba roześmiała.
W trakcie nieregularnego publikowania Zielonego Kaptura były takie osoby, które szczególnie motywowały mnie do dalszej twórczości i nie będzie w tym pustej retoryki, jeśli powiem, że być może bez nich nie byłoby niczego (parafrazując pewnego klasyka).
lady_in_black74, dziękuję Ci za to, że jesteś ze mną od początku i po Twojej polecajce zyskałam więcej niż kilka wyświetleń. Nie zapominam oczywiście o wspaniałych komciach, po których czasami śmiałam się na głos – będę do nich wracać!
LePapillonNoir, dziękuję Ci za to, że zawsze jesteś uważną i regularną czytelniczką, a Twoje komentarze to istna kopalnia poprawek do korekty!
Pilenaa, dziękuję Ci za to, że – mimo że dołączyłaś do czytelników pod koniec historii – zawsze pokazujesz mi, jak bardzo we mnie wierzysz i doceniasz świat, który stworzyłam!
BrzydalWspanialy, dziękuję Ci za to, że mogłam liczyć na regularną lekturę i krytykowanie Ventuisa! PS Należało mu się!
***
II tom Zielonego Kaptura będzie trochę inny z prostej przyczyny: tym razem muszę zaplanować historię w większym stopniu, niż zrobiłam to w I tomie. Możecie spodziewać się lekkiego zakrętu w stronę antyutopii, a może nawet dystopii. Co pozostanie niezmienne? Wciąż będzie to fantastyka, nie zniknie magia ani pogłębione relacje pomiędzy bohaterami. No i mój rozwlekły styl oczywiście... ;)
Link do II tomu, jeśli macie ochotę już teraz dodać go do listy lektur: https://www.wattpad.com/myworks/366623015-zielony-kaptur-tom-ii-premiera-wkrtce
Data premiery: umówmy się, że w 2024 roku, OK? ;)
Jeszcze raz dziękuję! <3
Judyta Sz. / paprotkazwyczajna
CZYTASZ
Zielony Kaptur. Tom I [ZAKOŃCZONE]
Fantasía🌹 Zielony Kaptur pojawia się w Królestwie Nubiluventus i przewraca do góry nogami życie jego mieszkańców, a w szczególności władającego potężną magią powietrzną Wielkiego Aera. Szybko okazuje się, że nieznana postać nie tylko zachowuje się w sposób...