HUGO;
Bayağı bir korkmaya başlamıştım. Yarın Sam yine benim peşimi bırakmayacaktı. Bir kaç dakika sonra Alex ve William geldi. Açıkçası çok mutlu gözüküyorlardı.
Alex; Size birşey dememiz lazım.
Chris; Ne diyeceksiniz.
William ve Alex'in dedikleri karşısında şoka uğradım. Demek o yüzden geldiğimizden beridir birbirleriyle bakışıyorlardı.
Xavier; Ay çok mutlu oldum ama bir yandan da üzüldüm. Böyle bir geçmiş beklemiyordum.
Hugo; Neden bana anlatmadın bunları William?
William; Anlatamadım.
Chris; Sen neden anlatmadın Alex?
Alex; Bende anlatamadım.
Evan; Neyse bunu başka bir zaman konuşalım çünkü kafe birazdan kapanacak. Artık gitmeliyiz.
Chris; Peki o zaman tekrar teşekkür ederim teklifimi kabul ettiğin için.
Hugo; Ne demek. Bende çok mutlu oldum.
Hayatımda ilk defa bu kadar fazla gülmüştüm....
Chris; Sana da teşekkür ederim.
William; Asıl ben teşekkür ederim. Senin sayende küçüklük arkadaşımı buldum.
Alex; Ayy evet!
Nigel; Neyse ki aynı okuldayız bol bol görüşürüz.
Aynı okuldaydık. Hayır ya! Umarım Sam bana birşey yaparken onlar beni görmez.
Alex; Civcivim sende bizim okula gelsene.
William; Bilmem olur mu ki?
Xavier; Muhteşem olur! Hem böylece grup halinde takılabiliriz.
Jason; Sincap çocuk öyle diyorsa öyle yapacaksın. Benden sana tavsiye eğer bizim okula gelmezsen bu sincap sıfatlı seni ısırır.
William; İyi de neden?
Jason; Çünkü psikopat!
Xavier; Hey! Şimdi seni ısırırsam görürsün.
Jason; Demiştim.
William; Tamam. Kaydımı sizin okula almaya çalışırım.
Alex; Yeyy!
Nigel; Şapşal çocuk ya!
Chris; Neyse artık kalkalım yoksa bizi kovacaklar Görüşürüz!
Hugo; Görüşürüz!
Onlara veda ettikten sonra William'ı evine kadar eşlik ettim. Yolda bana sürekli Alex'ten bahsetmişti. Onu bıraktıktan sonra eve geldim ve direk kendimi yatağa atıp bugün olanları düşünmeye başlamıştım. İlk defa William dışında birinin yannda kendimi rahat hissetmiştim. Peki ya şimdi ne olacaktı? Onlara zorbalık gördüğümü söyleyemem. Muhtemelen bunu söylediğimde benimle dalga geçmeye başlarlardı. Daha William bile bilmiyordu.Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Bu konuyu daha sonra düşünürüm diye geçirdim içimden sonrası da karanlık.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
XAVİER;
Alex ve William'ın arkadaş olduklarını duyunca çok mutlu olmuştum. Bende Jason'la küçüklükten beridir arkadaşım. Kendisi benimle uğraşmaya bayılır. Şuan da onunla biirlikte eve gidiyordum ve 10 dakikadır bana sincaplığımdan bahsediyor. Yemin ederim burada adam öldürüyorlar diye bağırmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunun Gözyaşları
TerrorLise ikide zorbalık gören dörtlü okulun popüler dörtlüsü ile tanışınca hayatları değişti. Fakat onlara zorbalık yapan kişi bunları kaçırıp bir laboratuvara götürüp üzerlerinde deney yapmaya başladı. Bu deneylerden zorluklarla kaçmayı başaran karakte...