ACININ MERHAMETSİZLİĞİ PART 2

15 4 5
                                    

William korkuyla yürürken arkasında bir hareketlilik hissetti ve bir beden onun önüne geçti. O daha ne olduğunu anlayamadan beden onun üstüne düştü. X ise "EBE" diye bağırdı. William önünde ki bedene baktığında bunun Hugo olduğunu gördü. Korkuyla Hugo'nun nabzına baktı. Atmıyordu. Ağlamaya başlamıştı. Eğer Hugo onun önüne geçmeseydi kendisi ölcekti o yüzden kendini suçlamaya başladı. Bağırarak ağlıyor ve kendini suçluyordu. Gözü birden yanında ki kanlı bıçağa takıldı. Bir ona bir de kucağında ki cansız bedene bakıyordu. Gözünü intikam arzusu doldurmuştu. Canından çok sevdiği arkadaşının intikamını alacaktı. Hiç tereddüt etmeden bıçağı eline alıp Hugo'yu yere yatırdı. Daha sonra da X'in peşinden gitmeye başladı. Tam bıçağı X'e saplayacakken kalbinde bir sızı hissetti. Baktığında tişörtünün üstünün kanla kaplı olduğunu gördü. Başını kaldırdığında X elinde kanlı bir bıçak tutarak "EBE" diye bağırdı. Planı suya düşmüştü. X'i öldürecekken kendisi ölecekti. Daha fazla dayanamayıp yere düştü. Zaten sonrası da beyaz ışık.......................

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

X; Uyanmışsın bakıyorum.

Nigel; Sen kimsin be! Ayrıca  burası neresi?

X; Ah kim olduğumu söylemeyeceğim ama öğreteceğim.

Nigel; Ne saçmalıyorsun?

Nigel; Sen bize çarpan kişisin.

X; Doğru.

Nigel; Arkadaşlarım nerede?

X; Merak etme onlar gayet iyi. Şimdilik.

Nigel; Bana ne yapacaksın?

X; Hm, ufak bir hatırlatma diyelim.

Nigel; N-ne hatırlatması?

X; Hazırlan..

X; Korkma. Sadece sana bedava bir dövme yapıyorum.

Nigel; BIRAK BENİ!

X; Yerinde durmazsan daha çok acır.

Nigel; Yalvarırım b-bırak b-beni.

X; Az kaldı.

X; Bitti. Şimdi 2 dakika bekle geliyorum.

X; Bak işte bu canını fazlasıyla acıtacak.

X; Şuan çok acınası gözüküyorsun.

Nigel; BENDEN NE İSTİYORSUN!

X; Arkadaşlarına ve sana teker teker acı çektireceğim. Bunlar sadece başlangıç.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

NİGEL;

Gördüğüm kabusun etkisi ile yerimden sıçrayarak uyandım. Birkaç dakika nefesimi düzene sokmaya çalıştım. Bunu yaparken gözüm kolumda ki sargıya takıldı. Ne olmuştu ki koluma? Sargıyı çözmeye başladım. Tamamen çözüldüğünde ne olduğuna bakmaya başladım. Çiziklerden pek birşey gözükmüyordu. O an anladım ki bu gördüğüm rüya değildi. İyi de ben neden hiç birşey hatırlamıyorum.Hızlıca yatağımdan çıkıp aşağı indim. Geldiğimde üyeler bana endişeli gözlerle bakıyorlardı.

Chris; Nigel? İyi misin tilkim.

Nigel; Neden dünü hatırlamıyorum? Ve neden kolum da çizikler var?

Korkunun GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin