Heellüü! Yeni bölüm karsinizdaaa dararararaaammm. Neyse yıldızımıza basmayı unutmayalım,iyi okumalar dilerimm💖💗💌
"Off kanka hadi koş!"diyordu Sarya nefesim kesilirken ona yetişmeye çalışıyordum ama bu imkansızdı "Ya kızım ananın karnından koşucu olarak mı çıktın bu ne hız!" diye bağırdım.Evet şu an koşuyorduk çünkü dersin başlamasına 5 dakika kalmıştı,aslında geç kalmamizin sorumlusu bendim,ilk kez geç kalkmıştım ve normalde okula saryayla gidiyorduk. Gelirdi beni alırdı ve salına salına giderdik. Yine bu sabah gelmis fakat kapiyi kimse acmayinca beklemiş.
Aslında son sınıf olarak bu tarz şeyleri pek takmamamız gerekirdi ama ailem son sınıf olduğum için bu konuda çok sıkıydı yani ölmediğim sürece okula gönderirlerdi.Hatta öyle ki sırf sabahları derse geç kalmayayım diye sabahin köründe uyanir sonra da beni uyandırırlardı. Aslına bakarsanız sadece benim değil sarya'nın ve Belinay'ın da ailesi öyleydi.İnanır mısınız bazen teneffüslerde bile tek konuştuğumuz şey ders olurdu. Sarya'nın "Bade Allah belanı versin Ben niye seni beklediysem,off alacaktım başımı gidecektim tek başıma"diye hayıflanması ile düşüncelerimden sıyrılarak konuşmaya başladım "Onu bunu boş ver de ödev falan yoktu demii?" Aslında bilerek bunu sormuştum çünkü sarya bir konu hakkında konuşurken aniden farklı bir şey dememizden hoşlanmazdı bu yüzden ben ve Belinay bu anlarda gıcığına giderdik.
Sarya bir anda durdu ve bana döndü "Bak Bade yapma! bak inadıma yapma!"diye bağırdı ve bana doğru koşmaya başladı. Gözlerim kocaman açılırken bende kaçmaya başladım aynı zamanda da özür diliyordum "Tamam Vallahi! Söz bir daha yapmıycam. bırak peşimii!"sanki Sabahtandır koştuğum yetmiyormuş gibi onun yüzünden daha fazla koşuyordum. Biraz daha hızlanırken okula geldiğimizi fark etmemle daha da hızlandım.
Sarya "Kaçma lan!"diye bağırırken kendimi bir anda okulun içine attım ve merdivenleri üçer üçer çıkmaya başladım,koridorlar bomboştu.Belli ki derse girmişlerdi, merdivenleri çıktığım esnada dersimizin olduğu hocanın başka bir hocayla konuşarak geldiğini gördüm sanki daha fazlasını yapabilecekmişim gibi hızlandım hızlanmamla sarya da hızlandı tam sınıf kapısına geldiğimiz zaman kapıya bam diye açtım ve içeri daldım ardından Sarya sınıfa girdiğinde herkesin bakışlarının bizde olduğuna yemin edebilirdim.Onların bakışlarını görmezden gelerek Ellerimi dizlerimin üstüne koydum ve soluklanmaya başladım. Nefesimi düzene soktuktan sonra kafamı kaldırıp bütün her kesle göz teması kurdum ve en sonunda omuz silkerek "Nee!" Dedim ve devam ettim "Ilk defamı koşan insan görüyosunuz?" Ardından belinayla göz göze geldik, oda şaşkınlıkla bize bakıyordu. Onunla nerdeyse 10 saniye bakıştıktan sonra hızla yanımıza geldi ve konuşmaya başladı "Ne bu haliniz?"dedi gözlerimi ondan kurtararak cevap verdim"Ne var ki halimizde?" Dedim, belinay bana kızgın bakışlarını yollarken ellerimi teslim oluyormuş gibi yukarı kaldırdım "Taaammmaaam sustum" dedim ardından yere bile koyduğumu fark etmediğim çantamı alıp sırama doğru yürüdüm.
⏳Ilk dersi bitirmiştik ve şu an tenefusteydik. Belinay konuşmasına devam ederken onu dinliyormuş gibi yapıyordum ama aklım az önceki derste olduğumuz sınavdaydı.Acaba kaç almıştım? Düşük aldıysam hocanın gözünden düşerdim,ayrıca annemler kızardı offf "Sen bu konu hakkında ne düşünüyosun bade?" bu sesde kimindi, odaklandiğım yerden başımı kaldırıp hızla sesin geldiği yere bakarken soruyu soranın belinay olduğunu anladım ve bi anlık afallamayla "Ha?" Dedim.
Belinayda saryada dinlemediğimi fark etmişti ve şu an beni denediklerinin farkındaydım, kendime gelerek "Yani efendim?" Belinay tek kaşını kaldırmış bana bakarken onunla göz temasını asla bırakmıyordum "Sen diyorum bu konu hakkında ne düşünüyosun?" Diye cevap verdi gözlerimi kaçırdım ve sanki konuya adapteymiş gibi "Yani bilmiyorum açıkçası,takmamalısın fazla" baya baya atıyordum ve kesinlikle bunu anlamışlardı sarya konuyu dağıtmak ister gibi "onu bunu boş verinde sınavınız nasıl geçti?" Diye sordu.
Ikisi koyu bi sohbete girerken arada dahil oluyordum fakat baktigim yer hep etrafti sanki her yeri ezberlemek istermiş gibi bakıyordum. Etrafı incelerken sabahtandir göz göze geldiğim çocukla tekrardan göz göze geldim,gözlerimi kısıp ona baktığımda dikkatlice beni izlediğini fark ettim "Kızlar" dedim hâlâ o yöne bakarken "benmi yanlış görüyorum yoksa o çocuk sabahtandir beni mi kesiyo?"
Bölüm biraz kısa olabilir ilk bölüm olduğu için kısa yaptım,ilerki bölümlerde olaylar dahada detaylanicak. Hikaye hakkında ne düşünüyosunuz?💖💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★ʏᴇɴɪ ᴄ̧ᴏᴄᴜᴋ★
Teen FictionYeni gelen bir çocuğun onu izlediğini fark eden bade onunla inatlasir ve bu durum sonucunda itiraf sayfasında konu olur...