Selaaagğmm,yıldızımıza basmayı unutmayalım. Yazım yanlıları varsa kusura bakmayın bazen gözümden kaçan yerler oluyor. Iyi okumalaarrrr💌💗
Kızlarda baktigim yöne baktılar ve ikiside aynı anda "Evet!" Dedi, daha önce bu cocugu okulda görmemistim.Kafamı sallayıp çocuğa doğru yürümeye başladım Ne o benden gözünü kaçırdı nede ben ondan gözlerimi kaçırdım . Tam önüne geldigimde aramızdaki boy farkından dolayı gökyüzüne bakar gibi kafamı kaldırmak zorunda kalmıştım. Bana bakarken konuşmaya başladım
" Benmi yanlış gördüm yoksa sen sabahtandir beni mi kesiyosun?" Aklıma ilk gelen şeyi direkt sordum ve cevap bekledim karşımdaki çocuk o kadar uzunduki gerçekten sınıf kapısından nasıl geciyo diye düşünmedim değil. Sakin bir ses tonuyla cevap verdi "Yanlış görmüyorsun seni izliyorum ama sabahtandir değil 10 dakika falandır" sonuç olarak beni izlediğini kabul etti mi?etti.
Ona doğru bir adım daha atarken konuşmaya başladım "Bak aslan parçası,belliki sen beni diğer kızlara benzetmişsin ama soyliyim ben diğerlerine benzemem valla çakarım ağzının ortasına bi tane hee" normalde günlük yaşantımda bu tarz konuşan biri değildim sadece canım istediği zamanlarda bu şekilde mahalle dayısı oluyodum.
Hafifçe tebessüm ettiğinde bu sefer konuşan kişi oydu "Vayy sakin ol, sadece birine benzettim ondan inceliyodum" ve yüzüme bir adım daha yaklaşarak devam etti "Emin ol burda kalan tek kiz olsan bile yine sana bakmam" haa bende meraklidim ya sana,öluyodum aşkından falan "Aynen" dedim ve ondan iki adım uzaklastim "Bu arada seni okulda hiç görmedim ziyaretçi falanmisin" dedim bi anda konuyu değiştirerek "Beni boş verde sen nesin bu okulun güvenlikcisi falanmı? Gireni çıkanı dikkatle inceledigine göre?" Bak vallaa ben dövcem şu çocuğu kimsede elimden alamiycak.
"Sen kaşiniyosun" ve onun uzunluğuna gelebilmek için topuklarımın üstüne yükseldim ve sessizce kulağına "Ben pek akıllı değilim,gebertirim seni" o sırada benim barbie girlligin ortama giriş pausjjsbsbd bu düşüncemle dudaklarımda hafif tebessüm oluşurken geri çekildim ve gitmek için arkami döndüm tam o sırada bütün herkesin bizim etrafimizda çember oluşturduğunu ve bütün telefon kameralarının bana dönük düğünü gördüm. Allahım bittim ben, sıçtım,umarım fotoraf falan cekmemislerdir gerçi ellerinde telefon varken illaki çekmişlerdir. Şu an burdan toz bulutu olup yok olmak istiyorum. Gözlerimi kapatıp tekrar çocuğa döndüğümde çaresiz bakışlarımı ona atıyordum.
Oda etrafa göz gezdirdikten sonra bir anda sert adımlarla yanıma geldi ve kolumdan tutup beni o alandan çıkardı. Şaşkınlıkla ağzım bi karış açılırken beynim durmuş gibiydi.Kalabaliktan ayrıldıktan sonra daha az insanların olduğu bir yere gelmiştik,burası tabikide kantindi. Kolumu bıraktıktan sonra yaptığı senin bilincine varmış gibi "özür dilerim" dedi. Aslında beni ordan götürmesi, benim teşekkür etmem gereken birşeydi ama o özür diliyordu.
Cevap vermekle vermemek arasında kalırken vermemeye karar vererek önüme döndüm ve konuşmaya başladım "sınıfıma gitsem iyi olacak" cevap bile vermesine zaman tanımadan yürümeye başladım "Ayaz Ateş Kaya ben" durdum ve omuzun üzerinden ona bakarken "Bade Arslan" dedim ve önüme dönerek tekrardan yürümeye başladım.
⏳
Sınıfa gelir gelmez yanıma belinay ve sarya gelmişti onlarla olayı konuştuktan sonra ders zili çaldığı için yerlerine geçmişlerdi ve şu an hocayı bekliyorduk. Kapı açıldı ardindan içeriye her zaman takım elbisesini giymeyi ihmal etmeyen kimya hocamız ve arkasından tanıdık bir yüz girdi... Bi dakka,bi dakka.... Bu...NEEE cidden mi? Bu o çocuk. Neydi adı ha, Ayaz Ateş gerçekten bizim sinifami düşmüş.Göz göze geldiğimiz zaman gözleri kocaman açıldı ve tiksinirmiş gibi baktı, sanki az önce özür dileyen o değilmiş gibi. Bende ona aynı şekilde baktıktan sonra hocanın sesi kulaklarımızı doldurdu "Arkadaşlar merhaba,yeni öğrencimiz Ayazla tanışın ama şimdi değil tenefüste" dedi ve sahte bir kahkaha atti kendi esprisine bile sadece o gülerken kimsenin gülmediğini fark etti ve bir anda sustu, evet hocam hiç yalandan kahka attığınız anlasilmiyo devam edin. Boğazını temizledi ve devam etti "Neyse, kendisi aynı zamanda yeni okul sahibimizinde oğlu,sizin yerinizde olsam aramı iyi tutardim" ve tekrardan o saçma kahkahasını attı yineaynı şekilde kimse gülmeyince bize döndü "Ne kadar sıkıcısınız yaa" dedi ve sınıftan bir anda cıktı, iki saniye sonra kapı tekrar açıldığında kapı aralığından kafasını çıkarıp hızlıca "ders boş " dedi ve kapıyı geri kapattı. Evet bu hocada böyleydi istediği zaman ders boş diyip dinleniyordu.
Sınıf coşarken bir yandanda kızlar hemen ateşin yanına üşüşmüştü, arkalardan bir kız' benim yanıma oturabilirsin' derken bir anda yanıma belinay ve sarya oturdu, sarya onlara gözünü dikmiş bakarken "Yavsaklara bak be" diyerek göz devirdi, aynı haraketi balınaydı yaptıktan sonra ikiside bana döndü. Bense tiksintiyle o yavsaklara bakıyordum. Bir anda sınıfı mesaj sesi doldurdu fakat herkese tek tek geliyordu.
Tabiki herkes 'noluyo' gibisinden sesler çıkarırken eĺerine telefonlarını almış ekrana bakıyorlardı, bende telefonumu alıp bildirime bakınca mesajın, okulun itiraf sayfasından geldiğini gördüm. Herkese bildirim gitmesinin sebebi,itiraf sayfasının onlar hakkında haber yapıp yapmadığıydi kısacası göt korkusuydu işte ve buna bende dahildim. Bildirimin üzerine tıklayıp sayfaya girdiğimde fotoğrafta benim ve m ateşin olduğunu görmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Aynı zamanda siniftakerde bir bana bir ateşe bakıyordu. Hemen başlığa ne yazdıklarına bakmak için fotorafı kandırdım ve ne yazdiklarina baktım.
@merkezanadolulisesi itirafsayfasi297
Okulumuz öğrencilerinden olan Bade Arslan ve yeni alınan bilgilere göre okulun yeni sahibinin oğlu olan Ayaz Ateş Kara sevgili olduklarını bu görüntülerle kanıtladı.NEEEEE! NE SEVGILISINDEN BAHSEDIYO BUNLAR. Hızlıca yorumlara girdigim esnada dünyam başıma yıkıldı
@melike_adli6110:Bence yakisiyolar yaaa
@guzelkizli1: Bencede
@gizemdrm:Gözlerim kan ağlıyo şu an ne yakismasii@deryamiss: Benim yakışıklım o tipsize bakmazz
@zhrzuhreee: Nerden senin yakışıklın oluyomus@meleksss: Kız güzel abi kudurmayın
@bilaoaq: Bokuma benziyi ne guzelii@hyalatalarr:çok yakisiyolaararrr!
@nurbekloo18:EVETT
@Volknistee:Dımi yaaaEvveeettt bölüm bu kadarddii nasıl buldunuz bölümü?💌💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★ʏᴇɴɪ ᴄ̧ᴏᴄᴜᴋ★
Genç KurguYeni gelen bir çocuğun onu izlediğini fark eden bade onunla inatlasir ve bu durum sonucunda itiraf sayfasında konu olur...