𝐒𝐞𝐥𝐚𝐚𝐚𝐚𝐦𝐦𝐦𝐦! 𝐁𝐮 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐛𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐮𝐳𝐮𝐧𝐝𝐮. Neysee 𝐈̇𝐲𝐢 𝐨𝐤𝐮𝐦𝐚𝐥𝐚𝐫 𝐝𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦𝐦𝐦💗💌🤍
_________
Arasa mesaj attıktan sonra yatağımda düz bir oturuşa geçip cevap yazmasını bekledim,
yazıyor...
çevrimiçi...
yazıyor...
çevrimiçi...
bu çocuk ne yapıyor böyle yazacaksan yaz yazmayacaksan insanı boşa strese koyma kardeşim.
Mızmızlanarak beklerken okulun itiraf sayfasından bildirimin gelmesiyle kalbim çok daha hızlı atmaya başlamıştı sanki, hızla bildirime tıklayıp sayfanın açılmasını bekledim.
Sayfa açıldığı gibi gönderiye basıp okumaya başladım... Bizimle ilgili bir şey yoktu yine dokuzların haberi yapılmıştı.
Derin bir nefes verip tekrar arasın mesajına girdim,ekrana bakarken tek bir cümle gönderdi;
Aras: Yarın okulda görüşücez ;)
Ay ne kadar korktum anlatamam, klavyeye basıp hızlı cevap yazarak uygulamadan çıktım.
Bade: Tamam bekliyor olacağım.
Yarın okul vardı bu yüzden uyumam gerekiyordu,saat şu an 23.48'di. Sabah 7'de Sarya geliyordu. Bu gidişle sabah uyanamayacağım.
Yatağımda uzanır pozisyona geçip yorganın altına girdim,telefonumdan alarmımı kurduktan sonra da yastığımın altına koyup derin bir uykuya daldım
⏰⏳
Tepemde çalan cızırtılı sesle gözlerimi açtım tabii ki de alarmım çalıyordu, saat 6.40 olmalıydı çünkü alarmım o saate ayarlıydı.
Yastığımın altından telefonumu alıp ekranı açtım,ışık hassasiyeti ile gözlerimi kısarken saatin tahmin ettiğim gibi olduğunu fark ettim. 20 dakikam vardı Bir an önce hazırlanmalıydım.
Yorganın üstümden atıp lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım devamı zaten günlük rutinimdi; güneş kremi sürmek lip balm sürmek saçımı taramak falan işte.
Üzerime beyaz bir crop tişört,altıma da mavi bol bir pantolon giymiştim saçlarıma da dağınık topuz yaptıktan sonra tamamen hazırdım. Aynadan son kez kendimi kontrol ettiğim sırada sarya'nın mesaj atması ile evden çıkma vaktimin geldiğini anladım.
Ayakkabılarımı giyip kapıyı açtım ardından hızlı dışarıda beni bekleyen sarya'nın yanına gittim.
" Güünaydııınn!" dedim neşeli bir sesle, genelde sabahları daha enerjik ve neşeli oluyordum sarya da günaydın diyerek karşılık verdi ardından
"Hayırdır niye bu kadar mutlusun?"
3 kere cıklayarak konuşmaya başladım.
"Yoo ben her sabah böyleyim"
diyerek yanıtladım. Sarya bana sorgularcasına bakarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★ʏᴇɴɪ ᴄ̧ᴏᴄᴜᴋ★
Roman pour AdolescentsYeni gelen bir çocuğun onu izlediğini fark eden bade onunla inatlasir ve bu durum sonucunda itiraf sayfasında konu olur...