İyi okumalar dilerimm 💗 🤍 💋 💕 🎀
°<__________>°
"Bazen hiç ihtimal vermediklerimiz bile, her şeyi yapabiliyor."
--------------------------------------------------------
Ateş de bunu fark etmiş olacak ki meraklı gözlerini bana çevirdi
"Bade, bişey mi oldu?"
Sorusuyla kendime gelerek kafamı o yöne çevirdim ve cevap verdim
"Yook"
ateş cevabımdan pek tatmin olmamış gibi bana bakarken, daha fazla bakmamak için gözlerimi çektim.
"Eee sen ne için gelmiştin?"
diyerek konunun dağılmasını sağlamaya çalıştım. Artık ne kadar başarılı olduğumu bilmiyorum. Ateş tabiiki bunu anlamıştı
"Ben seninle konuşmak istiyordum ama sen sanarım pek müsait değilsin?"
Dedi soru sorar gibi.
Kafamı hızla iki yana sallayarak konuşmaya başladım
"Hayır, müsaitim"
hâlâ bana şüphe ve tedirginlikle bakması gözlerimi kaçırmama neden oluyordu, tekrardan gözlerimi kaçırdım ve ellerime bakmaya başladım.
"Önemli bişey değil zaten sonra konuşuruz"
gözlerimi tekrar ona çevirdim ve kafamı onaylarcasına salladım. Arkasını dönüp giderken bir kaç saniye bakakalsamda hemen önüme dönüp yerime geri oturdum.
Oturur oturmaz aklıma gelen tek şey bu kişinin kim olduğuydu. Benim o kadar çevrem yoktu. Sarya, Belinay, ateş ve sınıftan tanıdığım bı kaç çocuk vardı onun dışında kimseyle samimi değildim. E bu kişilerden birinin olduğunu sanmıyorum yani Belinay ve sarya böyle bişey yapmaz, ee zaten bizim sınıftakilerin böyle birşeye beyni yetmez, bı ateş kalıyor.
Ama onunda olma ihtimali sıfır çünkü mesaj geldiği zaman ayaz ateş yanımdaydı. Eeee kim ya kimm?
"Bade...Bade!"
Sesin gelmesiyle hızla kafamı saryaya çevirdim
"ha, yani efendim?"
Dedim. Saryada belinayda bana şüpheyle bakıyorudu gören zanneder yedi ceddini öldürmüşüz. Belinay'ın konuşmaya başlamasıyla pür dikkat onu dinlemeye çalıştım
"Bir şeymi oldu Bade, sabahtandır garip davranıyorsun?"
hemen arkasından sarya sözü devr aldı
"Az önce gereksiz yere çocuğuda tersledin. N'oluyo bize anlatmadığın bi durum mu var?"
İkiside çok haklıydı ama bence bilmediği birinden sürekli mesajlar alan birine göre oldukça sakinim.
"Hayır bi durum yok sadece bizimkilere atıştım biraz, biliyorsunuz bizimkileri o yüzden bi gergindim. Size yansıttıysam özür dilerim"
ikisine karşı çok mahçup olmuştum. Kendi saçma üzüntülerime onları dahil etmemeliydim.
"Hayır özür dilemene gerek yook, ama sen üzülünce bizde üzülüyoruz o yüzden çok takma kafana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★ʏᴇɴɪ ᴄ̧ᴏᴄᴜᴋ★
Teen FictionYeni gelen bir çocuğun onu izlediğini fark eden bade onunla inatlasir ve bu durum sonucunda itiraf sayfasında konu olur...