{3. BÖLÜM}

189 126 54
                                    

Evettt ben geldiimmmm,Çok uzatmıycam uzun zamandır bölüm atmiyodum sonunda fırsat bulabildim umarım bölümü beğenirsiniz iyi okumalaarr!🤍💗💌🌟

Oturduğum yerden kalktım ve herkesin bakışları arasinda sınıftan hızla çıktım.

Herkes şu an bizi sevgili sanıyordu,ama değildik yanlış algılanmıştı. Insanlar bu kadardı işte,başkalarının özel hayatlarına karışmaya,onlari eleştirmeye,sürekli olmayan şeyler çıkarmaya,karşı tarafın hoşuna gitmiyecek şeyler yapmaya bayılırlar.

Hayır yani sevgili olsak bile bundan sizene, Alla alla sanki sizin içinmi oluyoruz.

Düşünürken kantine indiğimi bile fark etmemiştim,gördüğüm ilk masaya oturdum ve tekrar düşünmeye başladım, annemler bunu duysaydı biterdim. Kızmazlardı sonuç olarak küçük değilim ama derslerimi aksatacağımı düşünürlerdi.

Peki ya Aras? O ne olacak. Umarım saçma sapan kıskançlık krizlerine girip ortalığı ayaklandırmaz.

Arasla bir geçmişimiz vardı sonuçta, eskiden sevgiliydik, hâlâ beni seviyordu zaten ayrılmamızın sebebi bendim. Onu zamanla sevmediğimi fark ettim aynı zamanda derslerime odaklanmak içinde istemiştim.


Önümdeki sandalyenin çekilmesiyle irkildim. Gelen Ayaz Ateşti.

Kafamı kaldırıp ona baktım,her hareketini inceliyordum. Oturdu ve gözlerime bakmaya başladı,bende ona bakarken birden rahatsiz olarak gözlerimi kaçırıp başka bir yöne döndüm.

"Böyle olacağını düşünmemistim"

diye başladi lafına. Gözlerimi odaklandım yerden ayırıp onun gözlerine baktim,gözleri simsiyahtı onun gözlerinin siyahlarinda kaybolurken tekrardan konuşmaya başlaması beni kendime getirdi.

"Kızgınmısın bana?"

Yani aslında çocuğun bi suçu yok ama kızgınım

"Sence"

diye cevap verdim sorusuna. Niye kızgınım ki gerçi gelipte bana bön bön bakmasaydi bunlar olmazdı.

"Kızgınsın demek... Kusura bakma"

diye konuşmaya başladı,gözlerimi kapattim ardindan açıp cevap verdim

"Önemli değil fakat yanımda görünmemen en iyisi,kısacası benden uzak dur" insanlarin yanlış anlamasındansa uzak dursun benden.

Kaşlarını çattı ve konuşmaya başladı 

"Ya uzak durmak istemezsem"

dedi,öne doğru eğildim ve bu sefer ben kaşlarımı çatıp konuştum

"anlamadım?"

Oda öne doğru gelirken yüzüyle yüzüm arasinda 10 cm vardı

"Ihtimal..."

dedi ve geri çekilip devam etti

"...ihtimal diyorum yoksa sana yakin olmak gibi bi niyetim yok, istiyende yok"

bende geri çekildim ve ona ters ters bakmaya başladım

"Anladım... ihtimal bile olsa öyle bişey olmayacağı için düşünme gereği duymiycam. Şimdi git bence"

evet bence ben lafı soktum. Evet evet baya yapıştırdım. Ayağa kalktı,tam gitmeye yeltenirken durdurdum onu

"Ha bu arada, bende sana bayılmıyorum."

Dedim. Bir sey demeden arkasını dönüp gitti.

⏳️

Eve gelmiştim, her zamanki gibi ders çalismis yemek yemis ve sonrada oturmuştum.

Hakkimizda yapilan yorumlari okuyordum, bazıları beni sevmişti, bazıları çirkin olduğumu söylemişti bazıları bizi yakıştırmamıştı...


Hepsi farklı düşünceler içerisindeydi, hiç biri düşünmüyordu üzüleceğimizi kırılacağimizi veya yaptıkları bir yorumla bile her seyi darmaduman edeceğimizi.

Elbetteki hepimiz özgürüz,istediğimiz yorumu yapabiliriz ama yaparken bilinçli davranmalıyız,bi şeyi söylerken karşı tarafin üzülme ihtimalini bile düşünmeliyiz.

Bir cümle... sadece bir cümle bile o kişinin hayatini değiştiriyor.

Gelen bildirim sesiyle telefonumu elime alıp üstten kimin gönderdiğine baktım. ARAS! gönderen kişi arasdı. Hızlıca mesajin üstüne tıklayıp sayfaya girdim.

Aras:
Fotoğraf*
Fotoğraf*
Bunlar ne!

Fotoraflara girip ne olduğuna baktim, ayaz ve benim kantinde konuşurken çekilmiş fotoğraflarımızdı.

Ikimizde öne doğru eğilmiş konuşuyorduk. Iyide kim çekmişti bunu,o sırada kantinde bizden başka kimse yoktu.

Üstten mesaj gelirken düsuncelerimden sıyrılıp mesaja baktim

Aras:
Görüldü atmayimı tercih ediyorsun?

Parmaklarım her bir harfin üzerinde gezerken yazmaya başladım

Öyle bisey deği- ahh hayır bu olmaz siill!
Hayır aslın- bu hiç olmadı siill
Bade:
Evet.

Bence bu gayet iyi!

Bölümü nasıl buldunuuzzz? Yıldızımıza basmayi lütfen unutmayalım,istediginiz bir sey varsa yorumlarda belirtebilirsinizz gorüsemek üzeree💗❤️‍🔥

★ʏᴇɴɪ ᴄ̧ᴏᴄᴜᴋ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin