وَه که جدا نمیشود
نقش تو از خیال من
تا چه شود به عاقبت
در طلب تو، حال من✨️✨️✨️
~Elodie~
پیجر یکی از اعضای کادر درمان رو به بخش مراقبت های ویژه پیج میکنه و من به همراه ساشا پیگیر شرایط جسمی بیمار بخش قلب و عروق هستیم.پزشک معالج امیدی به نزول قلب جدید نداره و ما رو به تماشای روند مرگ تدریجی بیمار دعوت میکنه.
ساشا از محیط بیمارستان بیزاره اما هم چنان به هر دری میزنه تا راهی برای نجات دوستی که حتی شناخت کافی ازش نداره پیدا کنه.
مستخدم بیمارستان با لباس فرم نزدیکمون میشه و اطراف رو زیر نظر میگیره: پیس پیس؟
مغزم در حال فروپاشیه. کارهای مهم تری دارم اما باید دنبال یه تکه ماهیچه با گروه خونی کمیاب بگردم!
ساشا هیچ گونه تمرینی جهت تقویت نیروهای اکتسابی اش انجام نمیده و تمام بهونه اش این قلب بی صاحابه...
رایان؟ نمیتونم پیداش کنم و این عجیبه!
تمام طول هفته های گذشته با اخبار مفقودی افراد، پیدا شدن جسد یا تخریب اموال دولتی گذشته و امیدوارم بلایی سرش نیومده باشه!خودم؟ T369 رو به بدن ساشا منتقل کردم و در واقع یک جنازه رو به زندگی برگردوندم! چرا؟
از نظر افرادی با جایگاه مشابه من ، ساشا خیلی وقت پیش داخل همون اتاق بیمارستان...جون داده...اون نمیتونه ازدواج کنه یا بچه ای داشته باشه چون پرونده ی طول عمرش همون جا بسته شده و به قول معروف، شناسنامه اش در درگاه خدا مُهر فوتی خورده!
بگذریم...
این ها به کنار...خانواده ام برای امشب خونه مامانی اتراق میکنن و احتمالا ویهان قراره آواره بشه... مطمئنم میلی به دیدن هیچ یک از اعضای خانواده نداره و وجود من، فقط کاتالیزگری برای سرعت واکنشش به این فضاحته!از طرفی تا حالا ساشا رو ندیدن و نمیدونم در مورد علت هم خونه شدنمون چه توضیحی میتونه قانع کننده تر باشه!
بعد از فاجعه ی لو رفتن ویهان، بابا ترجیح میده کل این شهر از من حامله باشن و هیچ پسری خونه ی ما رفت و امد نکنه!
به مستخدم نگاه میکنم: بله؟!
قدِ کوتاه و بدن نحیفی داره. موهای کم پشت
و دندون هاش یک در میون خالیه. انگار به تازگی ایمپلنت کرده: مریضتون چشه؟ساشا بی حوصله گوشه ی دیوار راهرو نشسته: باید قلب پیوند بزنه.
چرخ دستی اش رو نزدیک میاره و مطمئن میشه تا کسی رفتار مشکوکش رو زیر نظر نگرفته باشه: قبلا یه بیمارستان دیگه مشغول بودم... تازه اومدم اینجا... یکیو میشناختم که کارش همین بود!
أنت تقرأ
✨️Elodie✨️ ||
عاطفية|در حال آپ| اِلودی، نیمهخدایی که به خاطر ماموریت زمینی به شکل انسان متولد میشود، سالها طول میکشد تا همکارش را پیدا کند. زیرا او در جسم اشتباهی به دنیا آمده است و برای جبران این اشتباه، آنها باید به دنبال بدنی فاقد روح بگردند... ❌️توضیحات تکمیلی...