Als Matt de kamer van Rob weer binnen loopt, ziet hij Rob zitten achter zijn computer. Was hij dan zo diep in gedachten dat hij de trap niet eens hoorde. "Moest je naar de wc?" Is het eerste wat Rob vraagt, wanneer Matthy de kamer binnenkomt. "Ja" is het enige wat Matt uit brengt. Waarna hij in bed gaat liggen, en al snel in dromenland is.—
"Ik weet dat het lastig is jongen, maar je hebt zoveel talent" zegt zijn vader, die achterstevoren op de bijrijdersstoel zit. Matthy zucht. "Ja dat weet ik maar dan moet ik weer wisselen, en nieuwe vrienden maken en je weet dat ik daar niet goed in ben."
"Je kan vragen of je een soort kijk les kan nemen." Zegt zijn moeder, die via de achteruitkijkspiegel haar blik aflaat glijden naar haar zoon kijkt en dan weer naar de weg.
"Ik zal erover nadenken"
"De auto achter ons rijdt wel heel gevaarlijk" zegt de moeder van Matthy.
De auto komt steeds sneller op ze afgereden. Met bange ogen kijkt Matt naar zijn ouders, die het niet door lijken te hebben.
Hij weet dat hij zich niet zo druk moet maken maar toch gaat dat lastig.
Net had hij te horen gekregen dat hij als hij wil kan opstormen naar een hoger voetbal team. Wat hij hoogstwaarschijnlijk toch niet gaat doen.
Hij is autistisch en is al een keer gewisseld van school, omdat hij werd gepest. Door al die opmerkingen van de pesters is hij onzeker geworden, en heeft nu een eetstoornis. Iets waar niemand van weet.
Steeds sneller komt de auto op ze afgereden. En nog steeds lijken zijn ouders niks door te hebben.
Als de auto met een snelheid achter ze rijdt, gaat hij snel naar de andere baan. En tikt daardoor de achterkant van de auto van Matthy zijn ouders aan, hun schieten naar de rechter rijbaan.
Zijn moeder probeert de controle over de auto te krijgen, wat niet meer lukt.
Ze kijkt in paniek rond, iets wat Matthy en zijn vader ook doen.
Een vrachtwagen die niks door lijkt te hebben. En onderschept ze,
Het enige wat hij nog hoort is de gil van zijn moeder.
En daarna werd het zwart.
-
Hij schrikt wakker en wordt begroet door twee groene ogen. "Maatje het is oke, het was gewoon een droom" is wat Rob zegt. Wanneer Matthy in tranen uitbarst. En god wat hoopte hij dat zeg.
JE LEEST
Another version of me, i was in it.
FanfictionMatthy heeft een slechte thuis situatie hij word misbruikt mishandeld. Door zijn ZUS en BROER?! Dan komt hij iemand tegen die zijn leven een stukje minder donker maakt #1 comfort #1 gevecht #1 veilig #2 sh #3 misbruik #3 ziek