Derde persoonEr is toch besloten een spoed zonde te plaatsen. Dat omdat hij hoogstwaarschijnlijk ook zijn avond eten uit zou kotsen. Nu ligt Matthy te slapen de zonde plaatsen ging namelijk niet gemakkelijk. Eerst hadden ze één voor kinderen in zijn rechter neusgat gedaan alleen paste dat niet, toen in de linker en dat paste ook niet, daarna deden ze er één voor volwassenen in de rechter wat wel goed ging. Na een aantal tranen en af en toe een pijnlijk geluidje zat de sonde erin, het deed pijn om de sonde in het blonde jongetje te stoppen het branden en het was een onwennig gevoel.
Nu ligt Matthy weer vredig te slapen hij is echt uitgeput. Matthy moet nog blijven totdat hij aankomt, ook moet hij weer sterk genoeg zijn om dingen te doen. Zijn sondevoeding heeft hij ook meteen gekregen en eerlijk het is net melk.
Milo is volgens de jongens nog bij zijn oma. Milo had tegen de jongens gezegd dat hij naar zijn oma ging en daarna op wintersport met de familie. De wintersport is een feit maar dat eerste alles behalve.
"Hoe gaan we het nu dan doen met Milo?" Vraagt Koen Matthy kijkt meteen bang om zich heen. Hij wist dat zijn zogenaamde broer Milo heten, hij heeft tot God gebeden hem en zijn zus nooit. Maar dan ook nooit meer te zien.
Zijn ademhaling loopt op, hij wilt zich niet over laten nemen door een stomme paniekaanval, dan moet hij sowieso nog langer blijven.
Hij hoort vaag wat stemmen, en zijn zicht is wazig. Hij zit in de paniek aanval en een heftige ook.
Het voelt alsof al zijn lucht uit zijn lichaam is verdwenen, alsof hij moet ademen door schuur papier heen. Langzaam vormen er vlekken voor zijn ogen die zich alleen maar meer en meer verspreiden. Hij voelt nog net hoe de rugsteun helemaal naar beneden gaat. En dan wordt alles zwart..
Pikkedonker
Dit deel is gebaseerd op een waargebeurd verhaal maar dan met een ander persoon (de eerste alinea met de sonde)
JE LEEST
Another version of me, i was in it.
FanficMatthy heeft een slechte thuis situatie hij word misbruikt mishandeld. Door zijn ZUS en BROER?! Dan komt hij iemand tegen die zijn leven een stukje minder donker maakt #1 comfort #1 gevecht #1 veilig #2 sh #3 misbruik #3 ziek