Gewone dag toch..

568 14 0
                                    

Pov: matthy

Hoi ik ben matthy i... "MATTHYAS NU NAAR BENEDEN JIJ!" Word ik onderbroken door mijn zus. "NU" schreeuwt mijn zus nog een keer nou goed dan ga ik maar ik heb toch geen keus. Ik loop ondertussen naar beneden goed mijn ouders zijn overleden waar ik later meer overzal vertellen. Ik heb een zus van 18 ik ben 14 mijn zus mishandeld en gebruikt me al een tijdje voor veschilende dingen.

Ik heb nog niet eens een stap in de woonkamer gezet. "WAT HEB JE OP SCHOOL OVER MIJ GEZECHD?!" Zegt nou ja scheeuwt mijn zus.
"N niks" stotter ik ik heb echt niks gezegd toch... "uhg ik haat mensen die stotteren" zegt mijn zus. "S sorry" stotter ik weer en voor dat ik het weet voor ik al een klap tegen me gezicht aan. Wat dee je boven hm ik zie de lust gewoon al in haar ogen. Ga je nog antworden zegt mijn zus "j ja was h huiswerk aan het maken" ik word weer geslagen dit keer veel harder ik kan de tranen niet meer inhouden er rolt een traan over mijn wang. "Niet janken klein kut kind" zegt mijn zus en ze duwt me tegen de muur en begint me te zoenen. Ik probeer haar van me af te duwen maar dat lukt niet ik word weer geslagen. Ik word daarna gelijk van de muur af getrokken. Met haar gore nep nagels die wel 3 centimeter lang zijn prikt ze zo men huid door. En dan lig ik op de bank niet alweer de k ik bij mezelf.

Hier komt smut enz maar dat wil ik gewoon niet schrijven dus bedenk maar zelf hoe dat gaat:)

Ze gaat hijgend van me af ik ga bang recht op zitten. "GA JE NOG NAAR BOVEN!" Word er weer tegen me geschreeuwd ik pak snel me kleren en ren zo snel als ik kan naar boven. Op de trap beginnen de tranen al te vallen. Ik haat het hier echt zo erg. Ik val huilend op bed ik ben echt uigeput van het huilen.
Ik hoor glas kapot vallen waarschijnlijk weer een fles drank wat me zus aan het drinken is. Deur naar de hal gaat open ik veeg snel men tranen weg.

Pov: Emilie (zus van matthy)

Ik word gebeld door milo onze broer alleen matthy weet dat niet. Ik loop nar de hal om daar te gaan opnemen .

Het telefoon gesprek:

"Heyy broertje"

"Heyy zusje"

"Wat is er?"

"Kan ik een keer langs komen"

"Ja natuurlijk wat wil je doen"

"Wat denk je zelf matthy helemaal kapot neuken"

"Ja natuurlijk haha dom van me"

"Heb je dat nog een keer gedaan"

"Ja net"

"Lekker bezig zussie weet matt al dat hij een broer heeft"

"Nee nog niet maar daar komt ie morgen wel achter heheh"


"Heheh tot morgen zussie"

"Tot morgen broertje"

Pov: matthy

Ik heb het hele gesprek meegeluisterd omdat ze weer dronken is en ze het gesprek op luidspreker had gezecht. Maar dat boeit niet ik heb dus kende lijk een broer.

-

De deur van de hal word met een ruk open getrokken en met een harde klap dicht getrokken. "GODVER MATTHY NU NAAR BENEDEN KOMEN!" Word er weer geschreeuwt tegen me ik doe snel alsof ik slaap. "MATTHYAS NU NAAR BENEDEN ZO KRIJG JE ALLEEN MAAR MEER PROBLEMEN!" Dan word de deur weer met een ruk open getroken en met een klap gaat ie ook weer dicht een paar seconden later gebeurd hetzelfde. Ik ren zo snel als ik kan de trap af maar bij de laatste 4 tredes word ik van de trap af getrokken en kijk recht in de ogen van me zus die met een grijns op haar gezicht staat. Wanneer ik een hele erge pijn steek voel in mijn arm en iets nats voel en dan zie ik het mijn zus heeft een mes en heeft in mijn hele arm open gesneden. Ik moet hier echt weg en snel...

~
Heyy

Nou wat leuk dat jullie dit lezen

Another version of me, i was in it. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu